Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Το Ποίημα του Σαββατόβραδου

 

Με αγαπάει το μωρό μου

 Με  αγαπάει  το μωρό μου με αγαπάει

και γι αυτό θα τρελλαθώ.

Μου το είπε πριν λιγάκι η μαργαρίτα

που της μάδησα τα πέταλα γι αυτό

Με αγαπάει  το μωρό μου με αγαπάει

και γι αυτό θα τρελλαθώ.

Μου το είπε πριν λιγάκι το πουλάκι,

που τιτίβιζε με νόημα κι αυτό.

Με αγαπάει το μωρό μου με αγαπάει

και γι αυτό θα τρελλαθώ.

Μου το είπε πριν λιγάκι το αυγουστιάτικο 

φεγγάρι,που μας γέλαγε κι αυτό.

 

Με αγαπάει το μωρό μου με αγαπάει

και γι αυτό θα τρελλαθώ.

Μου το είπε πριν λιγάκι και το κύμα

που αγκάλιαζε το βράχο του κι αυτό.

 

Με αγαπάει το μωρό μου με αγαπάει

και γι αυτό θα τρελλαθώ.

Μου το είπε πριν λιγάκι το μελτέμι

που μας δρόσιζε γλυκά,όταν με είδε

να σε κλείνω στη ζεστή μου αγκαλιά.

 

Με αγαπάει το μωρό μου με αγαπάει

και γι αυτό θα τρελλαθώ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου