Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα.Συνέχεια

Η Άννα έφυγε βιαστικά.Πήγε στη στάση να πάρει το λεωφορείο,που έφθασε αμέσως.Επιβιβάστηκε και κάθισε στο κάθισμα.Περίμενε να φτάσει  γρήγορα στο σπίτι.Διψούσε,πεινούσε,νύσταζε και είχε ένα φοβερό πονοκέφαλο.Πρώτη φορά κουράστηκε τόσο πολύ.Στο σπίτι της άνοιξε  τη πόρτα ο Δημήτρης που περίμενε την Άννα με μεγάλη ανυπομονησία.Την είδε κάτασπρη και τρόμαξε.
-Άννα, γιατί κορίτσι μου,είσαι κάτασπρη,σαν χαρτί.
Δημήτρη μου,είμαι πολύ κουρασμένη,πρώτη μου φορά ένοιωσα τόση κούραση.Σηκώθηκα,όπως είδες από του Θεού το ξημέρωμα για να βρεθώ στο σπίτι του πατέρα Ιωακείμ και από εκεί στο ξενοδοχείο του σεβαστού Τιμόθεου για να τον πάρουμε για την εξέταση.
-Έγινε η εξέταση του? Κατορθώσατε να τον πείσετε?
-Ναι,Δημήτρη μου τα καταφέραμε.Η διαδικασία της ιατρικής εξέτασης μόλις πριν λίγη ώρα τελείωσε.Να πιω όμως λίγο νερό γιατί διψώ πολύ και πεινάω άλλο τόσο,όσο για το πόσο νυστάζω,μην τα ρωτάς.
-Νίνα,φέρε σε παρακαλώ ένα ποτήρι νερό στην Άννα.
-Αμέσως κύριε Δημήτρη.
-Όχι  ένα ποτήρι μόνο,Νίνα, φέρε μου σε παρακαλώ μία κανάτα δροσερό νερό και κάτι να τσιμπίσω.Πεινάω πολύ.
-Αμέσως,Άννα μου, να σου ετοιμάσω ένα σάντουιτς.Τι θέλεις να περιέχει.
-Νίνα μου,δεν έχω  ιδιαίτερη προτίμηση.Βάλε ό,τι θέλεις.Πεινάω τόσο πολύ.
-Καλά,Άννα μου, έχω στο ψυγείο  έτοιμα από το πρωί.Σου το φέρνω αμέσως μαζί με το νερό.
-Ορίστε το σάντουιτς, Άννα μου, πώς είσαι έτσι κάτασπρη.Τι έπαθε ς,κορίτσι μου,με τρόμαξες.
-Νίνα μου, δεν είναι τίποτα μη φοβάσαι. Σήμερα κουράστηκα πάρα πολύ.
-Έγινε η εξέταση στον ιερέα.
-Έγινε,Νίνα μου, πήγε πολύ καλά.Όλοι  είναι ευχαριστημένοι.Ο Καθηγητής μου γιατί ο ασθενής,από ό,τι φοβόμασταν δεν τον κούρασε και  ο σεβαστός ασθενής μας,όπως και ο πατέρας Ιωακείμ και η πρεσβυτέρα του,γιατί έγινε μία προσεγμένη εξέταση χωρίς να αντιληφθεί ο ασθενής το παραμικρό.
-Πώς γίνεται αυτό,Άννα,ρώτησε περίεργος ο Δημήτρης.
-Αυτό,Δημήτρη μου,δε μπορώ να το πω. Είναι ιατρικό μυστικό. Νίνα, ευχαριστώ πολύ για το σάντουιτς.
Άφησε η Νίνα και την κανάτα με το νερό και πήγε ξανά στη κουζίνα να αρχίσει την παρασκευή του φαγητού.
-Πριν να φάω το σάντουιτς,Δημήτρη μου,να κάνω ένα ντουσάκι και σηκώθηκε.
-Όχι,κορίτσι μου.αφού πεινάς τόσο φάε το σάντουιτς και κάνεις  ντους αργότερα.
-Μα τι φοβάσαι,Δημήτρη μου?
- Να μη ζαλιστείς φοβάμαι.
-Καλά,αγάπη μου,θα κάνω λίγο αργότερα,αφού φάω αυτό το νόστιμο σάντουιτς με το λουκάνικο και την κέτσαπ με μουστάρδα μετά θα πάω για ύπνο να ξεκουραστώ και να μπορέσω να βρίσκομαι το απόγευμα στο μάθημα του καθηγητή Ράμπλινγκ.Με περιμένει.
-Θα μου πεις γιατί έγινες τόσο άσπρη?
-Δε σου κρύβω,Δημήτρη μου,πως  όλα όσα είδα κατά την εξέταση του σεβαστού ασθενή, μου έφεραν  ανατριχίλα και φόβο.Φρικίασα πάρα πολύ ενώ συγχρόνως έμεινα έκπληκτη.
-Να πω στη Νίνα να σου φέρει ένα καφέ?
-Όχι,Δημήτρη μου,μόνο ο ύπνος θα με συνεφέρει κι εσύ,αγάπη μου,που δε θα μου κάνεις πολλές ερωτήσεις.
-Τι είδες που σε εντυπωσίασε τόσο ή σε κατατρόμαξε.
-Δημήτρη μου, και τα δύο.Και εντυπωσιάστικα και κατατρόμαξα.
-Θα μου πεις τι είδες?
-Θα το κρατήσεις μυστικό? Δε θα το πεις σε κανένα.
-Σου υπόσχομαι,Άννα μου.
-Κατ αρχήν εγώ νόμιζα ότι θα έδιναν στον ασθενή να πιεί το βαριούχο ποτό και να προχωρήσουν σε ακτινογραφία στομάχου.
Αλλά τι έκαναν?
-Τώρα κάνουν γαστροσκόπηση. Το βαριούχο γεύμα,όπως το λένε εδώ,το έχουν αποκλείσει και οπωσδήποτε την ακτινογραφία. Δημήτρη μου, μόνοι είμαστε?
-Ναι,κορίτσι μου,μη φοβάσαι. Ο Ερρίκος πήγε  με τον Τόμας την Κάθυ στο σταθμό των τρένων και θα περνούσαν και από την αγορά. Η Helga είναι στο σαλόνι μόδας και η Κάθυ,όπως σου είπα αναχώρησε για το Βερολίνο.
-Καλό της ταξίδι. Πάμε τώρα,αγάπη μου,στο δωμάτιο μου  να ξαπλώσω να με σκεπάσεις και να σου πω μερικά πραγματάκια από αυτά που είδα σήμερα να με πάρει και ο ύπνος.
-Στο εργαστήριο του καθηγητή Ράμπλινγκ έγινε η εξέταση.
Είπες του έκαναν γαστροσκόπηση.Τι είναι η γαστροσκόπηση και πώς γίνεται.
-Να σου πω,δε θα φοβηθείς,Δημήτρη μου?
-Αν φοβηθώ,να σταματήσεις να μου λες και να προσπαθήσεις να κοιμηθείς.
-Ο γαστεντερολόγος που χειρίζεται το γαστροσκόπιο,που είναι ένα ίσιο λεπτό όργανο και στη βάση του έχει μία μικρή κάμερα,πέρασε το γαστροσκόπιο και μέσω του οισοφάγου διερεύνησε τον δωδεκαδάκτυλο του ασθενούς και το στομάχι του.Στην τηλεόραση είδαμε ένα μικρό έλκος πέντε εκατοστών στο στομάχι του.-Δε μου είπες,Άννα μου,ξύπνιος ήταν -Όχι, μα είναι δυνατόν?  έδωσε  στον σεβαστό ασθενή μας  ένα χάπι που του έφερε κάτι σαν μέθη για ένα εικοσάλεπτο περίπου. Κατά τη διάρκεια του,ο χειριστής του γαστροσκοπίου, προχώρησε σε όλη την εξέταση της περιοχής του στομάχου, του οισοφάγου και του δωδεκαδακτύλου μαζί. Η οθόνη της τηλεόρασης έδειξε ένα μικρό έλκος.Είναι μικρό το έλκος είπε ο καθηγητής Ράμπλινγκ και δε χρειάζεται εγχείριση.Του έδωσε ισχυρή αντιβίωση και θα τον ξαναδεί σε μία εβδομάδα.
-Καλά,αγάπη μου,μη συνεχίζεις με αηδίασες και μένα.Κοιμήσου να κεκουραστείς.Γιατί όμως σου επέτρεψε ο καθηγητής σου να συμμετέχεις στη διαδικασία της εξέτασης,αφού δεν προσεγγίζει στην ειδικότητα σου.
-Ναι,αγάπη μου,μου αρέσει και προτιμώ περισσότερο την ψυχιατρική,αλλά οι παρακολουθήσεις σε όλα τα μαθήματα είναι υποχρεωτικές.Έπειτα ο σεβαστός μας ασθενής δεν ήθελε κοντά του νοσοκόμες και το ζήτησε ρητώς και κατηγορηματικώς από τον καθηγητή,ο οποίος τον ρώτησε,αν θα ήθελε να παρευρίσκομαι εγώ.Ο ασθενής μας δέχτηκε,γιατί είπε είμαι μελλοντική γιατρίνα και θα αποκτήσω πείρα.Έτσι  αντικατέστησα εγώ τις αδελφές νοσοκόμες.Ζήτησε να είναι κοντά του και η αδελφή του,η οποία βγήκε έξω,όταν ο αδελφός της κοιμήθηκε.Της το ζήτησε ο κύριος καθηγητής,αλλά και η ίδια αυτό επιθυμούσε,γιατί δε θα άντεχε,όπως είπε στον καθηγητή ευχαριστώντας τον.
-Καλά,αγάπη  μου. αρκετά μου είπες. .Κοιμήσου τώρα.Τα βλέφαρα σου κλείνουν.
-Ναι αγάπη μου,δεν αντέχω άλλο,νυστάζω.Να με ξυπνήσεις σε δύο ώρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου