Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Είχε νυχτώσει,όταν επέστρεψαν στο σπίτι του Ερρίκου και της Helga.Τους βρήκαν να κάθονται και να παρακολουθούν ένα φιλμ στην τηλεόραση.-Ελάτε,καλώς τους,σας περιμένουμε για να δειπνήσουμε μαζί.Η Νίνα ετοίμασε το φαγητό και ο Τόμας μόλις τώρα τοποθέτησε τα σερβίτσια στο τραπέζι.Το φαγητό είναι Μοσχάρι βραστό με λαχανικά.- Και μια νοστιμότατη σούπα που αχνίζει,είπε ο Τόμας.-Ευχαριστούμε πολύ που μας περιμένατε.Ένα λεπτό να περάσουμε στο μπάνιο και ερχόμαστε.-Τακτοποιηθείτε με την ησυχία σας.Σας περιμένουμε.-Να κάνω ένα μπάνιο,το έχω πολύ ανάγκη.Τόση κούραση όλη την ημέρα.Και τι σκόνη,θεέ μου.Το ίδιο κι εγώ,είπε ο Δημήτρης και πέρασαν ο καθένας στο δωμάτιο του.Πλύθηκαν,άλλαξαν ρούχα και σε δέκα λεπτά βρισκότανε στην τραπεζαρία. Η Νίνα σέρβιρε την ζεστή σούπα και ο Ερρίκος με ενδιαφέρον ρώτησε να μάθει πώς πέρασαν τα παιδιά την ημέρα τους και να πουν τις εντυπώσεις τους.-Περάσαμε πολύ καλά,είπε ο Δημήτρης.Κουραστήκαμε μέχρι να βρούμε τις σχολές μας,αλλά τα καταφέραμε.Εγώ έκανα την εγγραφή μου στο μεταπτυχιακό τμήμα της Νομικής,στο Εργατικό Δίκαιο.Δεν συνάντησα δυσκολία.Ο υπεύθυνος Καθηγητής του τμήματος με αντιμετώπισε πολύ φιλικά και έδειξε μεγαλύτερο ενδιαφέρον,όταν είπα,ότι μένω στο σπίτι σας.Σας γνωρίζει και μου είπε τα καλύτερα λόγια για σένα Ερρίκο.Έχεις αναλλώσει,είπε,την ζωή σου για τα δικαιώματα των εργατών εδώ στο Μόναχο.-Ναι!ευχαριστώ,είπε ο Ερρίκος,τακτοποιώντας την άσπρη πετσέτα που,την μια γωνία της είχε περάσει ανάμεσα στα κουμπιά του πουκαμίσου του.-Η Άννα τι έκανε,ρώτησε.-Εγώ,είπε η Άννα,θα σας κάνω έκπληξη,λέγοντας,ότι έκανα την εγγραφή μου στην Ιατρική Σχολή.-Ω!πολύ ωραία,είπαν συγχρόνως ο Ερρίκος και η Helga.-Και τόσο εύκολα,ρώτησαν.Ναι!είπε η Άννα.Η Μουσική Ακαδημία δεν λειτουργεί ακόμη.Οι βαθμοί του απολυτηρίου μου στα βασικά μαθήματα είναι άριστοι και έτσι μου είπαν,πως είναι καλύτερα να ακολουθήσω σπουδές στην Ιατρική Σχολή.-Πολύ ωραία.Και με την Μουσική? Μην φοβάστε κι εσείς,όπως και ο Δημήτρης δεν πρόκειται να ξεχάσω όσα έμαθα τόσα χρόνια.Θα συνεχίσω να εξασκούμαι μόνη μου στο πιάνο και θα απολαμβάνετε την μουσική μου,μόνο εσείς.Σε παραστάσεις και σε συναυλίες δεν θα συμμετέχω.προσωρινά.-Διαφορετικά δεν γινότανε?Ναι!λειτουργεί,μου είπαν,το Κρατικό Ωδείο,αλλά από ότι με άφησαν να εννοήσω,προτιμούν τα παιδιά μονίμων κατοίκων Γερμανίας.Νομίζω ότι έχει συμπληρωθεί ο αριθμός εγγραφής των αλλοδαπών,δεν ξέρουν ακόμη,αν θα μπορέσουν να τους εγγράψουν ως υπεράριθμους.Πάντως,από την ίδια την γραμματεία με παρότρυναν να εγγραφώ στην Ιατρική,όταν είδαν στο απολυτήριο μου την άριστη βαθμολογία στα βασικά μαθήματα.Τι βαθμολογία έχεις ρώτησε ο Ερρρίκος.Ε!έχω,Ανθρωπολογία 20.Φυσική 18.Χημεία 19.-Πολύ ωραίοι βαθμοί.Είναι ολοφάνερο πόσο σου αρέσει η Ιατρική.-Ναι!μου αρέσει,κύριε Ερρίκο,όπως ακριβώς μου αρέσει και η μουσική.Αρέσει και σε μένα κάθε τι,που μπορεί να δώσει ευτυχία στους δυστυχισμένους ανθρώπους.Η Μουσική φτιάχνει καλή διάθεση σε έναν στενοχωρημένο άνθρωπο.Το ίδιο,όπως ένας καλός γιατρός βοηθάει, έναν επίσης δυστυχισμένο από την αρρώστια άνθρωπο,να γίνει ευτυχισμένος,χαρίζοντας του υγεία.-Ωραία,πολύ ωραία,είπε ο Ερρίκος.Σου εύχομαι,Άννα,να γίνεις μια πολύ καλή γιατρός να μας γιατρεύεις,όταν αρρωσταίνουμε.-Και εγώ σου εύχομαι,Άννα,καλή επιτυχία στις σπουδές σου,είπε η Helga.-Ευχαριστώ,σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ.Είμαι πολύ ευτυχισμένη,είπε η Άννα.-Πήγατε βόλτα στην πόλη?ρώτησε ο Ερρίκος,θέλοντας να αλλάξει την ατμόσφαιρα των εξομολογήσεων, που η ένταση τους είχε κάνει την Άννα ολοκόκκινη.-Ναι!Ερρίκο,περπατήσαμε λίγο,είπε ο Δημήτρης,αλλά δεν ξέραμε που να πάμε και τι να δούμε.Είπαμε,Ερρίκο,να ρωτήσουμε την γνώμη σου,να μας κατατοπίσεις σχετικά,να μην τριγυρνάμε άσκοπα και χάνουμε τον χρόνο μας.Ποιά αξιοθέατα να δούμε και που αυτά βρίσκονται.Εσύ Ερρίκο γνωρίζεις.-Ναι!βέβαια και με μεγάλη μου ευχαρίστηση να σας κατατοπίσω να μην γυρίζετε άσκοπα.Οι Γερμανοί είναι πολύ οργανωμένοι και συγκροτημένοι άνθρωποι.Να δείτε και να θαυμάσετε ότι τα συγκεκριμένα κτήρια βρίσκονται συγκεντρωμένα στον συγκεκριμένο χώρο.Δεν μου είπατε όμως τις εντυπώσεις σας γι αυτά τα λίγα αξιοθέατα που είδατε.Πώς σας φάνηκε η πόλη?-Παντού καταστροφές,είπε η Άννα, και όλο χτίζουν,αποκαθιστούν τις ζημιές.-Επικρατεί μεγάλος οικοδομικός οργασμός σε όλη την πόλη,με ταχύτητα γίνεται η ανοικοδόμηση.Πολλές καταστροφές στο Μόναχο.Μεγάλες καταστροφές.Κρίμα.Τόσα ωραία κτήρια.Πολλά έχουν καταστραφεί παντελώς.-Ναι!αληθινά,είπε ο Ερρίκος,δυστυχώς,το Μόναχο,η ωραιότερη πόλη της Γερμανίας υπέστη τις περισσότερες καταστροφές.Τα δύο πέμπτα των κτηρίων καταστράφηκαν ολοσχερώς συνεπεία των βομβαρδισμών του τελευταίου πολέμου,του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.Τώρα μόλις ξεκινούν την αποκατάσταση των καταστροφών.-Τι εννοείτε,όταν λέτε συγκεντρωμένα κτήρια στον συγκεκριμένο τόπο.-Θέλω να πω,ότι βρίσκονται συγκεντρωμένα στο ίδιο μέρος τα κτήρια Αναγεννησιακού ρυθμού,σε διαφορετικό τόπο τα κτήρια Γοτθικού ρυθμού και αλλού είναι συγκεντρωμένα τα κτήρια Κλασσικού ρυθμού.Α!αυτό δεν το γνώριζα,Ερρίκο,είπε ο Δημήτρης.Ώστε και σε αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί είναι συγκεντρωμένοι και συγκροτημένοι.Πολύ χαίρομαι που γνώρισα αυτή την χώρα και άλλο τόσο χαίρομαι που θα γνωρίσω και την κουλτούρα της.-Ω!τόση σχολαστικότητα.Μπράβο!είπε η Άννα.Αυτό είναι που χρειάζεται για να προοδεύσει κάθε χώρα.Όχι!στον πόλεμο.Όχι!πια πόλεμος.Κατηγορώ τον πόλεμο και οποιαδήποτε μορφή βίας.Εμείς τα νέα παιδιά θέλουμε αγάπη και ειρήνη.Θέλουμε ειρηνικά έργα.Εμείς τα νέα παιδιά θέλουμε να αγαπούμε,θέλουμε να ερωτευόμαστε,θέλουμε να έχουμε καλές φιλικές σχέσεις με όλα τα παιδιά όλου του κόσμου.Θέλουμε όλοι οι άνθρωποι να ομονοούν,να είναι αγαπημένοι και μονιασμένοι,σφιχτά δεμένοι με άρρηχτους δεσμούς ειρήνης και φιλίας.Οι άνθρωποι είναι ίδιοι σε όλον τον γνωστό κόσμο.Ίδια είναι η ψυχή των ανθρώπων,των υγιώς σκεπτομένων ανθρώπων.Η ψυχή του υγιούς ανθρώπου είναι σαν την ψυχή ενός μικρού παιδιού με όλη την αγνότητα που διαθέτει.Τι να τα λέμε τώρα.Αυτά όλα μπορούν να τα σκεφτούν υγιείς άνθρωποι.Οι υποκινητές είναι...Αφήστε τα...-Άννα,σταμάτα,καρδούλα μου,από δώ και μπρος ας ελπίσουμε όλα να είναι καλύτερα. Ευχόμαστε,είπαν όλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου