Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Συνέχεια.-Όχι! Ερρίκο,δεν μας κουράσατε.Εξάλλου δεν έχουμε ακόμα μαθήματα.Οι εγγραφές θα διαρκέσουν δέκα ημέρες περίπου,οπότε το πρωϊ δεν έχουμε να κάνουμε καμια δουλειά,εκτός από το να επισκεφτούμε όλα αυτά τα αξιόλογα κτίρια. -Ωραία,λοιπόν,να συνεχίσω.Helga,αγάπη μου,αν είσαι κουρασμένη μπορείς να πας να ξαπλώσεις, δεν θα με πειράξει καθόλου.Μια μέρα θα σε πάρω και καθώς θα παρατηρούμε το καθένα κτίριο,θα σου πω και την ιστορία του.Αν νύσταξες!Μπορείς να πας να ξαπλώσεις. -Όχι!αγάπη μου,με συγχωρείς.Δεν νυστάζω καθόλου. -Ωραία!λοιπόν,άλλα αξιόλογα αρχιτεκτονήματα είναι το Παλαιό Δημαρχείο,γοτθικού ρυθμού,που χρονολογείται από το 1470 και το οποίο καταστράφηκε από τον πόλεμο και τώρα προσπαθούν να το ανακατασκευάσουν.Άλλο αξιόλογο κτίσμα είναι το Νέο Δημαρχείο,που κτίστηκε το 1899 και είναι νεογοτθικού ρυθμού.Το ανάκτορο Μάξμπουρκ,το οποίο κτίστηκε το 1590 και διασώθηκε από τις βόμβες μόνο ο πύργος του.Τώρα επανακτίζουν το κυρίως ανάκτορο και ετοιμάζουν ένα εκσυγχρονισμένο μέγαρο κατάλληλο να στεγάσει γραφεία επιχειρήσεων.Άλλο αξιοθέατο είναι το Δημοτικό Μουσείο,το οποίο κτίστηκε το 1520 και είναι το μεγαλύτερο κοσμικό κτίσμα του Μονάχου σε γοτθικό ρυθμό με μια ευρύχωρη αίθουσα,γοτθικού ρυθμού. Το Παλαιό Δημαρχείο,που κτίστηκε το 1523 και είναι το αρχαιότερο δικαστικό μέγαρο των ηγεμόνων της Βαυαρίας.Άλλο αξιοθέατο είναι το μέγαρο του Γιόχαν Γκουνετσράϊνερ,του μεγάλου αρχιτέκτονα αυτής της περιόδου,που χρονολογείται από το 1730.Το Ανάκτορο Χόλσταϊν,που κτίστηκε το 1735 και που σήμερα χρησιμοποιείται σαν αρχιεπισκοπή.Αυτό το ανάκτορο κτίστηκε με σχέδια του Φρανσουά Κυβιγιέ,του μεγαλύτερου αρχιτέκτονα και διακοσμητή της περιόδου του Μπαρόκ.Το Νομισματοκοπείο,το οποίο κτίστηκε το 1809 από τον Αντρέα Γκέρτνερ.Το Μνημείο των Στρατηγών,το οποίο είναι έργο του Φρήντριχ Γκέρτνερ και αποτελεί αντίγραφο του μεγάρου Ντέϊ Λάντσι της Φλωρεντίας.Και τα Προπύλαια,τα οποία κτίστηκαν το 1864 και είναι ένα μαρμάρινο μνημείο,του οποίου την μελέτη έκανε ο Κλέντσε και είναι απομίμηση των προπυλαίων των Αθηνών.-Να πιώ λίγο νεράκι.Νίνα,νερό σε παρακαλώ. -Τελείωσαν?Μας τα είπατε όλα? ρώτησε ο Δημήτρης.-Όχι!Δημήτρη,δεν τελείωσαν,αν θέλετε όμως πάμε για ύπνο και λέμε όλα τα άλλα μια άλλη μέρα. -Όχι!Ερρίκο,δεν μας πειράζει.Μόνο,αν εσείς αύριο έχετε δουλειά,τότε να πάμε για ύπνο. -΄Οχι!πολύ πρωϊ δεν έχω δουλειά.Έτσι μπορούμε να καθίσουμε ακόμη και να ολοκληρώσουμε την συζήτηση μας. -Την ωραία συζήτηση μας,Ερρίκο. -Ναι!Δημήτρη μου,σ'ευχαριστώ,με κολακεύεις. -Όχι!Ερρίκο μου,σοβαρολογώ. -Πάντως σ'ευχαριστώ,Δημήτρη μου. -Μα!πώς τα γνωρίζετε όλα αυτά? είπε ο Δημήτρης. Πώς τα θυμάστε,είπε η Άννα. -Όταν ήρθα στο Μόναχο τα γνώριζα ήδη.Όταν γνώρισα την Helga ενδιαφέρθηκα να μάθω για την πατρίδα της περισσότερα.Αγαπάω την Helga,αγαπάω την Σημέτα,αγαπάω την Γερμανία,αγαπάω το Μόναχο.Η Helga δεν αγαπάει την Ελλάδα? Η Helga κοίταξε γλυκά τον Ερρίκο και χαμογελαστή είπε,αγαπάω την Ελλάδα πάρα πολύ,αγαπάω την πεθερά μου,αγαπάω και το χωριό. -Και μεις Helga σε αγαπάμε πάρα πολύ,είπαν με ένα στόμα η Άννα και ο Δημήτρης. -Σας ευχαριστώ πολύ,καλά παιδιά,είπε η Helga. -Πώς τα θυμάστε όλα αυτά,επανέλαβε η Άννα. -Άννα,όλα αυτά τα...25 χρόνια που βρίσκομαι εδώ ξέρεις πόσοι Έλληνες,γνωστοί και συγγενείς από την Αθήνα και από το χωριό,ήρθαν στο Μόναχο? Ξέρεις πόσες φορές έχω επισκεφτεί μαζί τους όλα αυτά τα αξιοθέατα και πριν από τον πόλεμο? Ξέρεις πόσες φορές έχω κάνει τον ξεναγό?Πάρα πολλές φορές για να τα θυμάμαι τόσο. -Ερρίκο,πρέπει να σου αρέσει πολύ η ιστορία. -Ναι!μου αρέσει πάρα πολύ η Ιστορία κάθε χώρας,κάθε έθνους.Μου αρέσει η Ιστορία γενικά. -Έχεις πολλές γνώσεις,είπε ο Δημήτρης. -Ναι!Δημήτρη μου και...δεν είναι καθόλου παράξενο. Η Ιστορία και η Νομική είναι αλληλένδετες,η γνώση της μίας συμπληρώνει την άλλη.Για να είσαι καλός Νομικός πρέπει να είσαι και καλός Ιστορικός.Αυτά για απόψε.Αύριο συνεχίζουμε,είπε ο Ερρίκος. Gut nichte

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου