Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018


  • Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
 Να επιστρέψει η Gianna στο ίδρυμα,ειδοποίησε ο Δόκτορ Gebar και η Άννα βρήκε την ιδέα του τέλεια.Η Gianna  ευχαριστήθηκε πολύ με την τελική απόφαση  που  πήραν ο Δόκτορ Gebar και η Άννα για την τύχη της,να την προστατεύσουν μαζί και το παιδί της,που κυοφορεί.Η Gianna δεν έκρυβε τη χαρά της που θα επέστρεφε στη ζεστασιά του ιδρύματος,εκεί όπου μεγάλωσε.Δεν έκρυβε τη χαρά της,που εκδήλωνε με αγκαλιές και φιλιά προς όλους που βρισκόταν στο σπίτι εκείνο το απόγευμα. Δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά της.Η Νίνα ρωτούσε με πολύ τρυφερότητα,με μητρική στοργή, τη Gianna και δεν την άφηνε σε ησυχία,αν ήθελε να της προσφέρει τσάϊ ή καφέ και κέϊκ που είχε ετοιμάσει και που μόλις τώρα είχε βγάλει από τον φούρνο και ήταν ζεστό.Πάρε κάτι,κορίτσι μου έλεγε η Νίνα,είσαι τόσο αδύνατη.Το μωρό σου στην κοιλίτσα σου θα πεινάει. Πάρε,κορίτσι μου,δώσε του να φάει.Gianna μου είσαι πολύ αδύνατη ,..να τρως,κορίτσι μου,παρακαλούσε η ευαίσθητη Νίνα τη Gianna,που δεν ήθελε να βάλει στο στόμα της ούτε νερό.Επενέβη η Άννα για να καθησυχάσει τη Νίνα και να διευκολύνει τη Gianna, που πολιορκούσε στενά η Νίνα,που την πίεζε να φάει κάτι. Νίνα μου,μην επιμένεις,η Gianna ακoλουθεί αυστηρά τις εντολές του Δόκτορα Gebar,που ήλθε σε συνεννόηση με τον Δόκτορα από το Διαιτολογικό Κέντρο των Εγκύων Γυναικών  και ακολουθεί αυστηρά τη διατροφή,το διαιτολόγιο, που της έδωσαν. Γιαυτό,Νίνα,μην επιμένεις.γιαυτό δεν παίρνει κάτι από αυτά που της προσφέρεις,Νίνα μου.Μην ανησυχείς,Νίνα μου, η Gianna γευματίζει το πρωί και το μεσημέρι και ενωρίς το βράδυ με  επιλεγμένες τροφές,που έδωσν οι δύο Δόκτορες. Ο ειδικός διαιτολόγος της και ο Δόκτορ Gebar.Μην ανησυχείς,λοιπόν ,Νίνα μου,η Gianna δεν πεινάει.-Τώρα,Άννα μου που μου το είπες ησύχασα. Σου το είπα,Νίνα μου,γιατί γνωρίζω την ευαισθησία που έχεις  στα νεαρά άτομα και δεν γνωρίζω από πού προέρχεται.Κάποια μέρα θέλω να κουβεντιάσουμε,Νίνα και να μου απαντήσεις σε ορισμένα πράγματα που θα σε ρωτήσω. -Άννα μου,υπάρχει κάποια εξήγηση για τις ευαισθησίες μας,νομίζεις? -Ναι,Νίνα μου υπάρχει εξήγηση για κάθε πτυχή της ευαισθησίας μας ,όταν αυτή υπάρχει και δίνει στον άνθρωπο αυτό το κάτι της καλοσύνης και της βοήθειας προς τον συνάνθρωπο που κάνει την διαφορά από τον άλλον που δεν έχει στη ψυχή του αυτή την ευαίσθητη χορδή.-Άννα μου έγχορδο μουσικό όργανο είναι και η ψυχή?΄-Ναι,Νίνα μου,σαν ένα μουσικό όργανο η ψυχή, και η μουσική,που πάλλεται και η μελωδία της,που ακούγεται,είναι οι καλές μας πράξεις που απλώνονται σε μεγάλη έκταση και απαλύνουν με τον ήχο τους,με τις καλές πράξεις μας δηλαδή,όλον τον κόσμο.-Ω! Άννα μου,με παρακινείς τώρα να στείλω το κέϊκ στη Σου. Το κοριτσάκι μου έχει πολύ καιρό να το γευτεί και πόσο της αρέσει,θα το έχει νοσταλγήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου