Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
-Κυρία Χίλντα τα παιδιά σας ήρθαν.
Ήταν η Gianna, η κοπέλα που η δραστήρια Γκρέτα,η νύφη της φράου Χίλντα,η γυναίκα του γιου της Όττο,που βρισκόταν τώρα τραυματισμένος στο νοσοκομείο,έπειτα από το ατύχημα που συνέβη  με την ανατροπή του μηχανήματος,με το οποίο καλλιεργούσε τον αγρό του,έχοντας τη φροντίδα του συζύγου της και των πέντε παιδιών της έτρεξε  να προσλάβει βοηθό για την αγαπημένη  μητέρα του άνδρα της και δική της αγαπημένη πεθερά,τη φράου Χίλντα.
Η  Gianna; ένα εικοσάχρονο κορίτσι από την Ιταλία μόλις είχε τελειώσει η φιλοξενία της   sτο ορφανοτροφείο,όπου είχε μεγαλώσει.
Οι γονείς της,θύματα του πολέμου την άφισαν ορφανή στον πρώτο χρόνο της ζωής της.
Η πρόνοια της χώρας της φρόντισε να στείλει το νεογέννητο στη Γερμανία,στη πόλη,όπου ήταν εγκατεστημένος ο μοναδικός συγγενής της,ο σδελφός της μητέρας της,,ο οποίος ζούσε μόνος του και όπως είναι φυσικό αδυνατούσε να φροντίσει ένα μωρό.
Η πρόνοια φρόντισε έτσι ώστε  το  μωρουδάκι,αυτό το μικρό κοριτσάκι, να βρεθεί στο φιλανθρωπικό ίδρυμα της πόλης,όπου κατοικούσε ο θείος της
 Η Gianna τώρα συμπληρώνοντας τα είκοσι και έχοντας αποφοιτήσει από τη σχολή νοσηλευτικής του ιδρύματος,στο οποίο μεγάλωσε,αναζητούσε εργασία.
Η Γκρέτα την ανακάλυψε σε ένα γραφείο ευρέσεως εργασίας και θεώρησε τον εαυτό της τυχερό που βρήκε αυτή τη νέα κοπέλα με ειδικές γνώσεις να φροντίζει την πεθερά της.
-Τα παιδιά μου?
-Ναι,κυρία Χίλντα.Η κόρη σας με τον άνδρα της.
-Ω! ο γαμπρούλης μου είναι εδώ?
-Μαμά,είπε η Helga και έπεσε με κλάματα στην αγκαλιά της μητέρας της,που τη χάϊδευε και τη φιλούσε στοργικά.
-Πεθερούλα μου γλυκιά,είπε  ο Ερρίκος και έτρεξε κοντά της.
Η φράου Χίλντα άνοιξε διάπλατα την αγκαλιά της και έκλεισε με τρυφερότητα τη κόρη της Helga και τον γαμβρό της,τον Ερρίκο.
Τώρα ήταν περισσότερο ήσυχη.Σταμάτησε να κλαίει και άρχισε να μιλά για το ατύχημα του Όττο και πόσο υποφέρει το παιδί της μες τις γάζες τυλιγμένος στο κεφάλι,στο χέρι και στο πόδι του,όπως της διηγήθηκε ο εγγονός της που επισκεπτόταν τον πατέρα του στο νοσοκομείο.
-Τώρα είμαστε εμείς κοντά σου και δε θέλω να  φοβάσαι,,είπε ο Ερρίκος.
-Μου έδωσε μεγάλη χαρά ο ερχομό σας,παιδιά μου,είπε χαρούμενη η φράου Χίλντα.
-Πήρες μαμά τα αντιπερτασικά χάπια σου,είπε η Helga με ανησυχία.
-Μη τρομάζεις,κόρη μου,φρόντισε η Gianna.Το καλό μου κορίτσι με φροντίζει σαν μητέρα του και πιο πολύ ακόμα.Σαν και σένα Helga μου. Δε θέλω να ανησυχείς.Είμαι καλά και σε παρακαλώ να μην κλαις.
- Λυπάμαι για τον αδελφό μου,μητέρα,φοβήθηκα πολύ με το ατύχημα που έπαθε,Φοβήθηκα πολύ για τη ζωή του Όττο,μαμά.
-Μη στενοχωριέσαι,κόρη μου,ο Όττο είναι γερό σκαρί.Αυτό  είπε  ο γιατρός μου και ο γιατρός,που τον παρακολουθεί.Έχει διαφύγει τον κίνδυνο και όλα θα πάνε καλά,είπε ο γιατρός που τον χειρούργησε.Όλα θα πάνε καλά,κυρία Χίλντα,μου είπε και ύψωσε τα μάτια του στον ουρανό με ευγνωμοσύνη προς τον Θεό.
-Μαμά,ήσουν εκεί?
-Όχι,κόρη μου,ο γιατρός ήλθε εδώ στο σπίτι να μου περιγράψει την πορεία της υγείας του Όττο.
-Εμείς,μαμά,πότε θα τον επισξεφτούμε? Μπορούμε να πάμε τώρα?
-Όχι κόρη μου.Σας βλέπω πολύ κουρασμένους και θέλω να καθίσετε να ηρεμήσετε.
-Μαμά μου,σήμερα το πρωϊ  φτάσαμε από τη Νέα Υόρκη.
Μας ειδοποίησε η Νίνα και ήρθαμε όσο πιο γρήφορα μπορούσαμε.
-Η Γκρέτα ζητούσε επειγόντως τη Helga,μητέρα.Αναχωρήσαμε χωρίς να το γνωρίζει η Σημέτα.
-Ω! Το κοριτσάκι μου,η εγγονή μου,τι κάνει? Πώς περνά σε αυτή τη  μεγαλούπολη?
-Πολύ ωραία,μητέρα.Αυτές τις ημέρες βρίσκεται στο Μαϊάμι σε επίδειξη μόδας με τα παιδιά από τη σχολή της Λίντας.
- Το πρωϊ  μίλησα στο τηλέφωνο με τον Josef.Ήταν πολύ ανήσυχο το  αγόρι  μου. Η Γκρέτα του μίλησε για τον Όττο και το ατυχημα.Ζήτησε να έλθει αν είναι ανάγκη,είπε.
-Η Λίντα,μητέρα βρίσκεται στο Μαϊάμι με τα παιδιά της σχολής της.
-Ω!γι αυτό δεν με πήρε τηλέφωνο.
Έχουμε αρκετές ημέρες να μιλήσουμε.
-Πώς είναι το αγόρι μου,ο Josef μου.
Τι κάνουν τα εγγόνια μου.
Τι κάνει ο Bill.
-Όλοι είναι πολύ καλά μητέρα.
Φύγαμε και δεν ειδοποιήσαμε κανέναν για την αναχώρηση μας.
Στη  Κάθυ,τη μητέρα του Bill.μόνο μιλήσαμε για την ξαφνική επιστροφή μας.
-Η Κάθυ θα ειδοποιήσει τη Σημέτα φαντάζομαι.
-Ασφαλώς μητέρα.Δεν υπάρχει περίπτωση να μην την ειδοποιήσουν.
-Θα ξαφνιαστεί το πουλάκι μου,όταν επιστρέψει και δε θα μας βρει στο σπίτι,είπε η Helga κλαψουρίζοντας
-Μην ανησυχείς,αγάπη μου,είπε ο Ερρίκος,θα μιλήσει στο τηλέφωνο με τον Bill.
Ελάτε να σας σερβίρω καφέ,είπε η .Gianna. Είναι το καλύτερο ρόφημα μετά από ένα κουραστικό ταξίδι.
-Σε ευχαριστούμε Gianna είσαι πολύ καλή είπαν.
Φίλησαν τη Χίλντα και πέρασαν στο σαλόνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου