Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
Η Νίνα έτρεξε να ανοίξει την πόρτα.
-Κύριε επιστρέψατε? Αφήσατε μόνη την κυρία?
-Μην ανησυχείς Νίνα.Η γυναίκα μου είναι καλά κοντά στη  μαμά της.
-Η κυρία Χίλντα τι κάνει?
-Καλά είναι τώρα που έχει τη συντροφιά της κόρης της.
-Πώς περάσατε κύριε αυτές τις ημέρες στο κτήμα?Τι κάνει ο Όττο?
-Είναι καλύτερα τώρα.Τον επισκεφθήκαμε στο νοσοκομείο.Είναι καλύτερα,αν εξαιρέσουμε τον εκνευρισμό που έχει  τυλιγμένος μεσα στις γάζες..Στο κτήμα αυτόν τον καιρό,Νίνα,είναι πολύ όμορφα. Τα βουνά είναι σκεπασμένα με χιόνια και το θέαμα είναι πολύ όμορφο.Είχε λιακάδα αυτές τις ημέρες και απόλαυσα το τοπίο.Ήταν θαυμάσιο.
-Δεν ανησυχείτε που αφήσατε τη κυρία Helga μόνη με την μητέρα της τώρα που η κυρία Γκρέτα  συντροφεύει τον άνδρα της στο νοσοκομείο? 
-Δεν ανησυχώ,κορίτσι μου.Έχουν τη συντροφιά του δόκτορα Ομπλάν,που ήταν συμμαθητής της πεθεράς μου.Είναι,Νίνα,ένας πολύ νεανικός άνθρωπος.Δε μοιάζει καθόλου να έχει τα ίδια χρόνια με την πεθερά μου.
-Αυτή την ιδιότητα την έχετε εσείς οι άνδρες,κύριε,να παραμένετε νεανικοί και όταν μεγαλώσετε.....  Μήπως κάνετε λάθος,κύριε,μήπως ο γιατρόςΟμπλάν είναι ο συμμαθητής της γυναίκα σας και γιος του Δόκτορα Ομπλάν του συμμαθητή της πεθεράς σας?
-Λες.Νίνα?Δε ξέρω,δε πρόσεξα. Το σπουδαίο είναι ότι έχουν το γιατρό κοντά τους.Μα τι ωραίες μυρουδιές έρχονται από την κουζίνα.Ο Τόμας μαγειρεύει?
-Όχι,κύριε,,εγώ μαγειρεύω.Ο Τόμας έχει βγει στην αγορά και ο Δημήτρης με την Άννα σε λίγο θα είναι εδώ.Γι αυτό σήμερα άργησα να μαγειρέψωΤα παιδιά μου είπαν θα επιστρέψουν από το Πανεπιστήμιο το απόγευμα.
-Τι νόστιμο φαγητό ετοιμάζεις,Νίνα?
-Eintopf ετοιμάζω,κύριε.
Πολύ νόστιμο φαίνεται να είναι.από τη μυρουδιά.Θα ζεσταθούμε σήμερα που κάνει πολύ κρύο.Mε τι κρέας το έβρασες,Νίνα?
-Με μοσχάρι,κύριε.Το χοιρινό δεν αρέσει στην Άννα και το κοτόπουλο δεν αρέσει στο Δημήτρη,όσο για το ψάρι εσείς ούτε να το δείτε δε θέλετε.
-Του γλυκού νερού μου αρέσουν,Νίνα. Το  eintopf με μοσχάρι μου αρέσει πολύ.Καλά έκανες, ,
  κορίτσι μου.Φαντάζομαι θα έβαλες πολλά λαχανικά.
-Έβαλα αρκετά λαχανικά,κύριε,ο άνδρας μου τα έφερε πρωϊ πρωϊ από την αγορά.
-Φαντάζομαι,η  σούπα θα  είναι πολύ πολύ νόστιμη.
Θέλετε να δοκιμάσετε,κύριε,να σας σερβίρω?
-Όχι,Νίνα,ευχαριστώ.Έφαγα ένα γερό πρωϊνό που ετοίμασε η Helga.Aργότερα θα δειπνήσω μαζί με τα παιδιά..
Η πόρτα χτύπησε.Ο Ερρίκος άνοιξε και.......
-Ερρίκο  επέστρεψες? -Ναι,Δημήτρη.
-Η Helga ήρθε? - Άννα,,η Χέλγκα θα συντροφέψη τη μαμά της μέχρι ο Όττο έλθει στο σπίτι.
--Ελπίζω  ο Όττο να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο γρήγορα.
-Κι εγώ,Άννα το ελπίζω.
Να γίνει γρήγορα καλά,είπε η Νίνα
-Είθε! είπαν όλοι.
Η Άννα πέρασε στη κουζίνα να πιεί νερό.
Νίνα,τι ωραίες μυρωδιές είναι αυτές.
Άννα, ετοίμασα μία νόστιμη σούπα,μία ;Eintopf με πολλά και διάφορα λαχανικά.
-Τι  θα πει Νίνα,Eintopf?  Θα πει,Άννα μου, Μία κατσαρόλα.
-Όλα τα υλικά στην ίδια κατσαρόλα,προφανώς.
-Ακριβώς,Δημήτρη.Είναι βραστά και η σούπα τους είναι πολύ νόστιμη.Θα το γευτείτε τώρα και θα δείτε πόσο νόστιμο φαγητό είναι.
-Λαχανικά με κρέας είναι Νίνα?
-Ναι,Άννα μου.-Δε νομίζω, Νίνα μου.........
-Με μοσχάρι,Άννα μου.Πώς θα μπορούσα να ετοιμάσω φαγητό με υλικά που δεν σας αρέσουν.
-Εγώ δεν έχω πρόβλημα,αν δεν είναι ψάρι.
-Το γνωρίζω,κύριε,μη φοβάστε.Με αυτόν τον καιρό  δεν υπάρχουν ψάρια.
-Να σας σερβίρω?
 -Πού είναι ο Τόμας?
 -Στην αγορά,κύριε.
-Θέλεις Νίνα να σε βοηθήσω?
-Ναι,Άννα,βοήθησε τη Νίνα
-Ευχαριστώ,Άννα,έλα. στη κουζίνα.
-Πάρε,Άννα τη σουπιέρα και αυτό το μεγάλο κουτάλι και γέμισε τη.Εγώ παίρνω τα σερβίτια.
-Είναι  πολύ ζεστή σούπα.Τι ωραία που μυρίζει
-Πολύ νόστιμη σούπα,γειά στα χέρια σου,Νίνα.
.-Ευχαριστώ,κύριε Δημήτρη.
-Με ζέστανε η σούπα σου,Νίνα και τι νόστιμη που είναι.Να είσαι καλά.
-Ευχαριστώ,κύριε.
-Νίνα,δε θα καθίσεις στο τραπέζι μαζί μας?
- Ευχαριστώ,κύριε,θα περιμένω τον άνδρα μου.
-Όπως θέλεις.-Να σας ετοιμάσω,κύριε,μία φρουτοσαλάτα?
-Νίνα,η σούπα με την ποσότητα των λαχανικών που περιλαμβάνει είναι αρκετή δεν χρειάζονται φρούτα.
-Όπως θέλετε,κύριε. -Να μη χάσουμε τη νοστιμιά της.
-Ακριβώ,Άννα.Ένα γλυκό θα το τρώγαμε ευχαρίστως
.-Δεν έχουμε,κύριε, Ο Τόμας,θα περνούσε από τον Ζάκχερ.
- Το κουδούνι της πόρτας χτυπά.Ο  άνδρας μου θα είναι.
-Έλα Τόμας.Σε περιμένουμε,έφερες γλυκό?
Καλώς ήρθες,Ερρίκο? Ναι,έφερα γλυκό.Έφερα και μπρέτζελ.
-Ω!δώσε μου,Τόμας,να το μουλιάσω στη σούπα.Μουλιάσετε το μπρέτζελ,παιδιά,να χορτάσουμε.
-Ερρίκο,αφήσετε μέρος στο στομάχι σας.Έφερα Σόρτμπρεντ..Είναι πολύ νόστιμα τριφτά μπισκότα.
-Χριστουγεννιάτικο γλυκό? -Ναι,Νίνα μου,ο Ζάχερ είναι γεμάτος από Χριστουγεννιάτικα γλυκά.
-Από τώρα?
-Άννα,σε είκοσι ημέρες έχουμε Χριστούγεννα.Είμαστε όλοι καλεσμένοι από την πεθερά μου στο κτήμα.
-Τι ωραία!είπε η Άννα.-Πολύ ωραία,είπε ο Δημήτρης.
-Ελάτε τώρα να μουλιάσουμε το μπρέτζελ  στη σούπα. και Καλή μας Όρεξη,είπε ο Ερρίκος.
Καλή 'Όρεξη,είπαν ο Δημήτρης και η Άννα.
-Τι νέα από τον πανεπιστημιακό σας χώρο?
-Καλά,πολύ καλά,Ερρίκο.
-Δημήτρη,με την εργασία σου τι γίνεται? Βαδίζει σε καλό δρόμο?
-Την εργασία μου Ερρίκο, την παρουσίασα πριν δύο ημέρες στο αμφιθέατρο.
-Ναι.Δημήτρη μου? δεν  μου είπες.
-Πού ήσουν Άννα? δεν παρευρέθηκες στην εκδήλωση?
-Είχα  πολλές ασχολίες κι εγώ,κύριε Ερρίκο και  δεν βρήκα χρόνο να συζητήσω με τον Δημήτρη.Δύο καθηγητές μου βρίσκονταν σε συνέδριο στο εξωτερικό και τους αντικαθιστούσε ο καθηγητής Ράμπλιν.
-Και τους δύο?
-Ναι,Δημήτρη μου. και τους δύο.Οι συμφοιτητές μου κι εγώ  διαπιστώσαμε πόσο πολυπράγμων νους είναι ο Δόκτορ Ράμπλιν.
-Είναι,αγάπη μου,ο καθηγητής που ασχολήθηκε με το στομαχόπονο του σεβαστού Τιμόθεου?
-Ναι,Δημήτρη μου,είναι ο καθηγητής της Γαστεροεντερολογίας.
- Άννα,ποιούς καθηγητές αντικαθιστούσε?σε ποιά μαθήματα.
-Αντικαθιστούσε τον καθηγητή της ψυχιατρικής και της ρευματολογίας.Παρέδιδε και το δικό του μάθημα κανονικά με μία διαφορά,την ανακατάταξη στις ώρες των μαθημάτων.
Τα κατάφερε?
-Πολύ καλά,κύριε Ερρίκο,τον επιβραβέυσαμε  οι συμφοιτητές μου κι εγώ και αναγνωρίσαμε τις δυνατότητες του.
-Για να τον εκλέξετε Πρύτανη?
-Ναι,Δημήτρη μου,τον επόμενο χρόνο.Σήμερα είχαμε περιπέτειες με τον καθηγητή της ρευματολογίας.Σήμερα  υποβλήθηκε σε εγχείρηση στο μάτι του και είχαμε τρεχάματα.
-Γιατί τι συνέβη?
-Δημήτρη μου,έφερε από το ταξίδι του στην Αμερική έγχρωμους χάρτες,καθώς έβγαζε από την τσάντα του τον χάρτη για να μας δείχνει τα οστά του κρανίου,με μία απότομη κίνηση που έκανε η μία γωνία στο χάρτη τραυμάτισε τον αμφιβληστροειδή του.
-Και υποβλήθηκε σε εγχείριση?
-Ναι,κύριε Ερρίκο,χθες το απόγευμα.
-Αννούλα,τόσο σκληρός είναι ο χάρτης?
-Ναι,Δημήτρη μου,πολύ σκληρός,συμπαγής σαν δερμάτινο χαρτί.
-Πώς γίνεται αυτό.
-Για να κρεμιέται στον τοίχο,για να μη διπλώνει.
-Ακριβώς,κύριε Ερρίκο.
-Τώρα πού βρίσκεταιι?στο νοσοκομείο?
-Στο σπίτι,ξεκουράζεται.Εμφανίστηκε στην αίθουσα σήμερα το απόγευμα,μας παρέδωσε λίγη ώρα μάθημα και έφυγε βιαστικός για να επισκεφθεί το γιατρό του,τον καθηγητή της οφθαλμολογίας,τον δόκτορα Σεμπάστιαν.
-Περαστικά στον άνθρωπο,στον κύριο καθηγητή.
-Περαστικά του,κύριε Ερρίκο.,ομως αν θέλεις να ακούσεις κάτι ευχάριστο
-Δημήτρη,μίλησε μας για την παρουσίαση της εργασίας σου.Πώς πήγες?Έχεις ευχάριστα νέα?
-Ερρίκο,είναι ακόμα ενωρίς για να κάνω προβλέψεις.Θα σας πω όμως,ότι το ακροατήριο με χειροκρότησε αρκετή ώρα,όρθιο.
-Ω!είχες επιτυία,λοιπόν.Συγχαρητήρια,Δημήτρη.
-Ευχαριστώ πολύ,Ερρίκο.
Η Άννα έμεινε έκπληκτη.-Κι εσύ τι έκανες,Δημήτρη μου?
-Τι να έκανα.Αννούλα μου? Ντράπηκα.Έγινα ολοκόκκινος.
-Συγχαρητήρια και εις ανώτερα,είπαν όλοι χαρούμενοαπό ι με την Άννα να είναι λίγο στενοχωρημένη που  απουσίαζε  από  την ωραία αυτή  εκδήλωση, όπου ο αγαπημένος της Δημήτρης παρουσίασε την εργασία του.
-΄΄



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου