Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

Είχε βραδιάσει και ο Δημήτρης εργαζόταν μέχρι αυτή την ώρα στο γραφείο του. Ετοίμαζε ένα από τα θέματα που του είχε αναθέσει ο καθηγητής του να επεξεργαστεί και να μιλήσει γι αυτό σε μερικές ημέρες στο αμφιθέατρο. Σταμάτησε τη συγγραφή του και βγήκε να καθίσει στο σαλόνι μέχρις ότου επιστρέψει η Άννα από τη σχολή της.Περίμενε,περίμενε.η ώρα περνούσε κι αυτός κατάκοπος δεν έλεγε να πεταχτεί  μέχρι την κουζίνα. Στο σπίτι επικρατούσε ησυχία που ο Δημήτρης απολάμβανε με πολυ ευχαρίστηση μετά από την πολύωρη  ενασχόληση του .Η ώρα περνούσε και η Άννα δεν είχε επιστρέψει από το πανεπιστήμιο. Είχε αρχίσει να αγαναχτεί. Ξάφνου χτύπησε το κουδούνι της πόρτας. Έτρεξε γρήγορα να ανοίξει την πόρτα, να της τα πει,να  την κατσαδιάσει για την αργοπορία της.
-Άννα,πού ήσουν τέτοια ώρα.
-Δημήτρη μου, ηρέμησε,από το πανεπιστήμιο έρχομαι.
-Γιατί άργησες.
-Γιατί ο καθηγητής της Ουρολογίας,ο δόκτορ Μπράουν, προσκαλεσμένος σε συνέδριο στην Αμερική, πετάει αεροπορικώς,πολύ πρωϊ ,γι αυτό και μετέθεσε το μάθημα του σήμερα το βράδυ.
-Αγάπη μου,δεν σου το είπε η Νίνα? Μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Πού είναι η Νίνα τώρα.
-Νίνα,έλα εδώ.
 -Αμέσως,κύριε Δημήτρη.
- Άννα.ήρθες?
- Τι συμβαίνει,Νίνα, γιατί ξέχασες?
-Ω! συγγνώμη,Άννα, μαγείρευα όταν πήρες τηλέφωνο. Το φαγητό μύρισε λίγο.Έκλεισα βιαστικά το τηλέφωνο,ασχολήθηκα με το φαγητό και ξέχασα.
-Ξέχασες? ήταν τόσο σπουδαίο να το πεις στον Δημήτρη και ανησυχητικό για τη δική σου ξεχασιά.
-Ο ανδρας σου,πού είναι?
Στο  γραφείο του κυρίου.Πήγε να τακτοποιήσει τα βιβλία του στη βιβλιοθήκη,όπως του είπε ο κύριος στο τηλέφωνο.
-Πήρε ο Ερρίκος τηλέφωνο?
-Ναι,κύριε Δημήτρη,το πρωϊ.
-Τι κάνουν?
-Πολύ καλά είναι, μου είπε.
-Δημήτρη μου,πάμε να περπατήσουμε μέχρι το σπίτι του πατέρα Ιωακείμ.Η πρεσβυτέρα του θα έχει βότανα που βοηθούν τη μνήμη, να φέρουμε στη Νίνα.
-Άννα μου,είναι αργά.
-Καλά,αγάπη μου, αύριο να πάμε.
Εγώ δεν έχω μάθημα το πρωϊ.
-Έλα,αγάπη μου,να καθίσουμε εδώ στον καναπέ αναπαυτικά να μου πεις τι σπουδαία πράγματα σας παρέδωσε ο καθηγητής της Ουρολογίας.
-Αγάπη μου,είμαι πολύ κουρασμένη.
Θέλω να ξαπλώσω,έλα να με σκεπάσεις και να σου πω ό τι θυμάμαι μέχρι να με πάρει ο ύπνος.
-Έλα,αγάπη μου,πάμε.
- Έλα το κορίτσι μου το κουρασμένο.Έλα να μου πει τα σπουδαία πράγματα που έμαθε σήμερα.
-Δημήτρη μου,ο δόκτορ Μπράουν μας μίλησε σήμερα για τις Λοιμώξεις του Ουροποιητικού.
-Για την ουρολοίμωξη σας μίλησε.Πολύ σπουδαίο μάθημα,αγάπη μου.
-Και πολύ ενημερωτικό,αγάπη μου.
-Σε ακούω,αγάπη μου.
-Αγάπη μου, ο δόκτορ Μπράουν μας είπε ότι, οι Λοιμώξεις  του Ουροποιητικού είναι από τις συχνότερες λοιμώξεις του ανθρώπινου οργανισμού. Οι μικροοργανισμοί που ανιχνεύονται κατά την  γενική εξέταση των ούρων και τα μικρόβια,που βρίσκονται με την καλλιέργεια των ούρων είναι υπεύθυνα για τις λοιμώξεις του ανώτερου και του κατώτερου ουροποιητικού συστήματος.
-Αγάπη μου, δεν γνώριζα,ότι υπάρχει διαχωρισμός σε ανώτερο και κατώτερο ουροποιητικό σύστημα.
-Ναι,αγάπη μου,υπάρχει και έπρεπε να το υποψιαστούμε.Όμως μη παρεμβαίνεις,αγάπη μου,περίμενε.
-Καλά,αγάπη μου,συνέχισε.
-Στις λοιμώξεις του ανώτερου ουροποιητικού συστήματος περιλαμβάνονται η πυελονεφρίτιδα και το ενδονεφρικό απόστημα. Στις λοιμώξεις του κατώτερου ουροποιητικού συστήματος περιλαμβάνονται η κυστίτιδα,το ουριθρικό σύνδρομο στις γυναίκες και στους άνδρες η ουριθρίτιδα και η προστατίτιδα.
-Για τις λοιμώξεις του κατώτερου ουροποιητικού έχω κάποια ιδέα. Τις λοιμώξεις του ανώτερου ουροποιητικού πρώτη φορά τις ακούω.
-Οι μικροοργανισμοί στα ούρα εντοπίζονται κατά τη μικροσκόπηση.
-Τι είναι,αγάπη μου,η μικροσκόπηση.Έμαθα τη γαστροσκόπηση τώρα ακούω και την μικροσκόπηση.
-Ρώτησα τον καθηγητή,αγάπη μου,πώς γίνεται η μικροσκοπική εξέταση των ούρων.
-Και τι σου είπε, Αννούλα μου.
-Μου είπε,πως γίνεται με την εξέταση των ούρων και ότι η εξέταση αυτή είναι πολύ σημαντική γιατί δίνει πληροφορίες για τη λειτουργία του οργανισμού,αν είναι φυσιολογική ή παθολογική και ότι τις πληροφορίες αυτές  τις δίνει η μικροσκοπική εξέταση των ούρων.
- Συνέχισε,αγάπη μου.
-Νυστάζω,αγάπη μου.Μου φέρνεις λίγο νερό?
-Πήγε στη κουζίνα ο Δημήτρης,έφερε στην Άννα ένα ποτήρι νερό,όμως μέχρι να έρθει η Άννα κοιμόταν και δεν την ενόχλησε.Της έσιαξε τα σκεπάσματα της και έκλεισε φεύγοντας την πόρτα του δωματίου της αθόρυβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου