Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Nα  πούμε  τα  κάλαντα  της  ΠρωτοΧρονιάς;

 Άγιος  Βασίλης  έρχεται
άρχοντες  το  κατέχετε
από   την  Καισαρεία
συ' σαι   αρχό  συ'σαι  
αρχόντισσα  κυρία.
Βαστά  εικόνα   και  χαρτί
ζαχαροκάντιο  ζυμωτή
χαρτί  και  καλαμάρι
δες  και  με  το  παλληκάρι.
Το  καλαμάρι  έγραφε
τη  μοίρα  του  την  έγραφε
και  το  χαρτί  ομίλει
άσπρε  μου  χρυσέ  μου  ήλιε.
-Βασίλη  πόθεν  έρχεσαι
και  δε  μας  καταδέχεσαι.
-Από  την  μάνα  μου  έρχομαι
μα  εγώ  σας  καταδέχομαι
και  στο  σχολειό  μου  πάγω
δεν  ηξεύρω  τι  να  κάνω.
-Κάτσε  να  φας  κάτσε  να  πιείς
κάτσε  τον  πόνο  σου  να  πεις 
κάτσε  να  τραγουδήσεις   και
να  μας  καλοκαρδίσεις.
-Εγώ  γράμματα  εμάθαινα
 τραγούδια  δεν  ηξεύρω.
-Αν  ηξεύρεις  γράμματα
πες  μας  την  άλφα  βήτα
κι  έλα   κόψε  μας  την  πίτα.

ΚΑΛΗ  ΧΡΟΝΙΑ
ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου