Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Το  Ποίημα  του  Σαββατόβραδου

ΘΕΛΩ   ΝΑ   ΣΕ   ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ

ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΉΣ
Αφού  δε  θες  εσύ  να  μπούμε  σε  μπελά
θα  σου  τη  βάλλω  την  κολούρα  ξαφνικά
κι  απ'τους  χορούς  τις  διασκεδάσεις  και  τα
τέτοια θε  να  βρεθείς,μωρό  μου, μπερδεμένη
με  τσουτσέκια.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
Μα  συ  θαρρείς  πως  εγώ  θέλω  ανεμελιά
και  πως  δε  θέλω  τα  δικά  σου  τα  παιδιά
μα  αν  δεις  καλά  καλά  μέσα  στα  δυο  μου
μάτια  θα  δεις  πως  γίνεται  η  καρδούλα  μου
 κομμάτια.
Λυγούν  τα  πόδια  κι  η  καρδούλα
μου  σπαράζει  γιατί  η  αγάπη  σου
η  μεγάλη  με  τρομάζει.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
Όσα  μου  λες  τώρα  είναι  όλα  ψεύτικα
δε σε πιστεύω  είσαι  άστατη  καρδιά
αφού  σου  αρέσουνε  πολύ  τα  μεγαλεία
πώς  θα  τους  πλένεις  τα  κολάκια,λες  αστεία.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
Εσύ  εκεί  στο  μπάνιο  τους  κολλάς
μα  εγώ  στο  λέω  τώρα  νέτα  σκέτα 
πως  θα  τα  πλένω  ακόμη  και  αν
φοράω  τουαλέτα.

Για  να  σου  δείξω  πόσο  σ'αγαπώ
έλα  θα  σου  κάνω  αφού  θες  ένα  μωρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου