Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

To Μυθιστόρημα της Κυριακής.Συνέχεια.-Ντριννν-ντριννν.-Νά τοι,είπε,ήρθαν.Einen angenblick bitte.Μια στιγμή παρακαλώ,είπε ο Ερρίκος.Την ίδια στιγμή,που η Νίνα ερχόταν από την κουζίνα για να ανοίξει την πόρτα.-Nina bemuhen sie sich nicht.Νίνα μην κάνεις τον κόπο,είπε ο Ερρίκος,και πήγε ο ίδιος να ανοίξει την πόρτα.-Guten Abent-Guten Abent.Καλησπέρα-Καλησπέρα,είπαν η Helga και η Άννα.-Herein.Περάστε,είπε ο Ερρίκος.-Ιch habe durst.Διψάω,είπε η Άννα και προχώρησε προς την κουζίνα.-Gut Abent Τοmas.-Gut Abent Nina.Καλησπέρα Τόμας-Καλησπέρα Νίνα.-Wiegeht es Ihnen?.Πώς είστε;Very gut,tanke.Πολύ καλά ευχαριστούμε,είπαν.-Έχετε φάει? Ρώτησε ο Ερρίκος που εν τω μεταξύ μπήκε στην κουζίνα.-Ναι,κύριε Ερρίκο,τσιμπήσαμε κάτι,η ημέρα ήταν πολύ κουραστική.Η Helga κουράστηκε πολύ σήμερα.-Σου άρεσαν Άννα όλα όσα ζήσατε σήμερα;-Ω!ναι ήταν όλα θαυμάσια.-Μα πού είναι ο Δημήτρης;O Δημήτρης είναι στην τραπεζαρία.Γευματίσαμε και μεις.Περιμέναμε περιμέναμε,αλλά πεινάσαμε και είπαμε να γευματίσουμε και ας είμαστε μόνοι μας.-Ναι,πράγματι είχαμε πολύ δουλειά.Δεν προλάβαμε να κάνουμε ούτε ένα τηλεφώνημα.Είχε τόσο κόσμο.-Δεν πειράζει-δεν πειράζει.Τα γνωρίζω εγώ αυτά,μην ανησυχείς,Άννα,ξέρω πως πάντοτε η πρώτη ημέρα της νέας σεζόν,έχει πολύ κούραση.Και τα προηγούμενα χρόνια,που η Helga έπαιρνε την Σημέτα,αργοπορούσαν το ίδιο.Την πρώτη ημέρα της επίδειξης έτρωγα και τότε μόνος μου,σήμερα είχα την συντροφιά του φίλου μου Δημήτρη,του Δημήτρη σου.-Μα πού είναι ο Δημήτρης να του πούμε τα νέα.Δημήτρηη,πού είσαι καλέ μου.-Μια στιγμή,Άννα, να τελειώσω το φρούτο μου.-Δημήτρη,άστο παιδί μου,η Νίνα και ο Τόμας μας ετοιμάζουν ένα νόστιμο γλυκό,ένα Στρούντελ,είπε ο Ερρίκος.Στρούντελ? Τι γλυκό είναι αυτό;ρώτησε η Άννα.-Είναι ένα τυλιχτό γλυκό.Είναι πολύ νόστιμο.-Α!ωραία θα δοκιμάσουμε το Στρούντελ,είπε η Άννα.-Αννούλα πώς πέρασες;Σου άρεσε;Κουράστηκες;-Εγώ όχι και πολύ,για την Ηelga η ημέρα ήταν πολύ κουραστική.Ντυνόταν,ξεντυνόταν,άλλαζε πολύ γρήγορα τα ταγέρ και τα φορέματα που επεδείκνυε.Έγιναν πολλές παραγγελίες.Η αίθουσα ήταν γεμάτη κόσμο με κυρίαρχο στοιχείο τις γυναίκες,όπως είναι φυσικό.Εγώ βοήθησα όπου χρειαζόταν.Να φέρω το ένδυμα,να κλείσω ένα φερμουάρ,να κουμπώσω ένα κουμπί,να διορθώσω λίγο το μακιγιάζ.Πού να σου τα λέω Δημήτρη μου.-Τι κορίτσι μου,τι θέλεις να μου πεις.-Άρεσε το στυλ μου στις κυρίες,τις υπεύθυνες της επίδειξης.Με ρώτησαν,αν θέλω να λάβω μέρος σε μια επίδειξη.-Κι εσύ τι απάντησες;Δημήτρη μου,stupido είσαι?Με ευχαρίστηση είπα,ναι!Η Helga συμφώνησε τους είπε ότι σπουδάζω μουσική,αλλά αν θέλω να δουλέψω παράλληλα σαν μοντέλο είναι πολύ καλό.-Δεν πιστεύω αυτή η καινούργια ενασχόληση να σου δημιουργήσει νέα συναισθήματα που θα σε κάνουν να καθυστερήσεις τις σπουδές σου στο πιάνο.-Μη φοβάστε,είπε η Helga,οι επιδείξεις γίνονται δύο φορές τον χρόνο,η ανοιξιάτικη επίδειξη και η καλοκαιρινή,δεν πρόκειται να απασχοληθεί καθόλου από τις σπουδές της.Επιπλέον με την ενασχόληση έχει και χρηματικό όφελος.-Δημήτρη,βιάζεσαι να φύγεις από την Γερμανία? Δεν σου αρέσει εδώ?είπε ο Ερρίκος.-Αντιθέτως, είναι θαυμάσια,αλλά η μαμά,ο μπαμπάς,μην ξεχνάτε ότι έχω την ευθύνη της.-Α! έτσι ναι,είπε ο Ερρίκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου