Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

To Kυριακάτικο Μυθιστόρημα.Συνέχεια.Το κτήμα ποιός το φροντίζει,αφού λέτε ότι ο πενθερό σας,ο πατέρας της γυναίκας σας πέθανε πρόσφατα,-Εκεί ζει η γιαγιά,η μητέρα της Helga,που είναι τώρα 80 χρόνων,εκεί ζουν ο αδελφός του παππού,που έχει την ίδια ηλικία και ο μικρότερος αδελφός της Helga,ο Όττο,που είναι τριάντα ετών και εγκαταστάθηκε εκεί πριν λίγα χρόνια με την οικογένεια του.Την γυναίκα του Γκρέτα και τα πέντε ξανθωπά παιδιά τους.Είναι μια πολύ ωραία οικογένεια,η οικογένεια της γυναίκας μου Helga,όταν μας δίνεται η ευκαιρία και μπορούμε να συναντηθούμε όλοι μαζί,είναι τόσο όμορφα.Θα τους γνωρίσεις όλους και θα το διαπιστώσεις μόνος σου,Δημήτρη.Γέλασε ο Δημήτρης.Μπράβο,του είπε,χαίρομαι πάρα πολύ που είστε τόσο ευτυχισμένος.Ο κουνιάδος σας,ο Όττο,πού διέμενε πριν εγκατασταθεί κοντά στην μητέρα του,είπε η Άννα.-Ο Όττο,πριν εγκατασταθεί στην Βαυαρία ζούσε εδώ στο Μόναχο,εδώ εργαζότανε σε ένα επιστημονικό κτηνοτροφικό σταθμό.Σαν τι να είναι ο επιστημονικός κτηνοτροφικός σταθμός?ρώτησε η Άννα. Ε!να είναι κάτι σαν υγειονομικός σταθμός για τα ζώα.Εξοπλισμένος με σύγχρονα μηχανήματα για την ιατρική εξέταση των άρρωστων μεγάλων ζώων.Αγελάδες και παρόμοια μεγάλα ζώα.-Τι σπούδασε ο Όττο,ρώτησε η Άννα.-Ο Όττο σπούδασε εδώ στο Μόναχο,στο τεχνικό πανεπιστήμιο και ειδικεύτηκε στην γεωργία και στην κτηνοτροφία.Ο Όττο είναι ένας πολύ ζωηρός,ένας πολύ ενεργητικός άνθρωπος,που αγαπάει πολύ τις μηχανές,τα σύγχρονα μηχανήματα,που βελτιώνουν τις συνθήκες ζωής των αγροτών.-Εσείς,Ερρίκο,σαν νομικός,σαν δικηγόρος,σε τι έχετε ειδικευτεί? -Εγώ έχω ειδικευτεί,είπε ο Ερρίκος,στην εργατική νομοθεσία.Μα έλα,αγαπητέ μου,να περάσουμε στο γραφείο μου,μην στεκόμαστε όρθιοι,εκεί θα συζητήσουμε με ευχέρεια.-Ωραίο γραφείο!,από ότι βλέπω έχετε αρκετά πτυχία.-Ναι!τα περισσότερα είναι βραβεία επιτυχίας για ιδέες μου ,που κατάφερα να γίνουν πραγματικότητα και που βοήθησαν πολύ την εργατική τάξη.Έχω ειδικευτεί στην εργατική νομοθεσία,στο εργατικό δίκαιο.-Α! μάλιστα κύριε Ερρίκο,είπε η Άννα,νόμιζα ότι θα λέγατε στο εμπράγματο δίκαιο.-Έγινε σύγχυση.Η φράση μου: κατάφερα να γίνουν πραγματικότητα,φταίει γι αυτή σου την παρερμηνεία.Όχι!Αννούλα,δεν έχω ειδικευθεί στο εμπράγματο δίκαιο,έχω ειδικευθεί στο εργατικό δίκαιο,μα...στάσου πού...γνωρίζεις εσύ.-Ε! κύριε Ερρίκο,κοντά στον Δημήτρη έχω όλο νομικά ακούσματα.-Έχω ειδικευτεί,λοιπόν,στο εργατικό δίκαιο,στην εργατική νομοθεσία,σε ότι έχει σχέση με τα ημερομίσθια και τα ωράρια των εργαζομένων,τις κοινωνικές ασφαλίσεις,τις αδικαιολόγητες απολύσεις,την καταβολή ημερομισθίων αδείας καθώς και τα επιδόματα μητρότητας.-Από ότι καταλαβαίνω στο ενεργητικό σας έχετε πλούσιο υλικό,γιαυτό έχετε τόσες πολλές δουλειές και τόσες υποχρεώσεις,ασχολείστε με τόσα,πού να σας μείνει καιρός για επιστροφή στην πατρίδα.Πού να τους αφήσετε όλους αυτούς τους ανθρώπους,που σας έχουν ανάγκη,που σας χρειάζονται.-Ε!βέβαια δεν είμαι ο μοναδικός και άλλοι ασχολούνται.-Ναι!αλλά απ ότι καταλαβαίνω είστε ο καλύτερος.-Ε!ναι,ίσως,είπε ο Ερρίκος,κοιτάζοντας τα χαρτιά του,με κάποια μετριοφροσύνη και συνέχισε,είμαι επίσης πρόεδρος και νομικός σύμβουλος στην Γερμανική Ομοσπονδία Εργασίας.-Ποιά είναι η δικαιοδοσία αυτού του οργανισμού.-Αυτός ο οργανισμός είναι σχετικός με τις απεργίες.Να σου δώσω να καταλάβεις.Σε περίπτωση που οργανισμοί κοινής ωφελείας απεργήσουν,η ομοσπονδία εργασίας είναι η πρώτη που λαμβάνει γνώση.-Γιατί? -Γιατί η ομοσπονδία εργασίας είναι εκείνη,που λαμβάνει μέτρα για την λειτουργία των ζωτικών υπηρεσιών.-Τα εργατοδικεία πώς λειτουργούν σήμερα στην Γερμανία?-Τα εργατοδικεία,αγαπητέ μου Δημήτρη,σήμερα ελάχιστα διαφέρουν από την λειτουργία τους πριν από το ναζιστικό καθεστώς.Αποφασίζουν για τις διαφορές που αναφύονται,τις σχετικές με την ίδρυση και την οργάνωση των εργατικών συμβουλίων.Οι συγκρούσεις συμφερόντων παραπέμπονται σε διαιτητικές επιτροπές.Οι εργαζόμενοι πέτυχαν δια της νομοθετικής οδού θετικότερη προστασία έναντι των κοινωνικώς αδικαιολογήτων απολύσεων και την διασφάλιση σταθερότητας εργασίας καθώς και την καταβολή ημερομισθίων αδείας και επιδομάτων μητρότητος.-Βλέπω είστε πλήρως προσαρμοσμένος στα Γερμανικά νομοθετικά πράγματα.-Ω!βέβαια,όπως και να το κάνουμε αυτή η χώρα έγινε η δεύτερη πατρίδα μου,μην ξεχνάς,αγαπητέ μου,ότι εδώ βρίσκομαι εικοσιπέντε ολόκληρα χρόνια.Δεν έχω λήψει σχεδόν ποτέ από την Γερμανία και στην Ελλάδα έχω έλθει ελάχιστες φορές για διακοπές.Βρίσκομαι πάντα κοντά στους εργαζόμενους Γερμανούς,το ίδιο,όπως θα βρισκόμουν κοντά και στους εργαζόμενους Έλληνες,αν βρισκόμουν στην Ελλάδα.Το ίδιο καταπιεσμένοι είναι και οι εργαζόμενοι Γερμανοί,όπως και οι συνάδελφοι τους στην Ελλάδα.Ίδια είναι τα προβλήματα και εδώ,όπως και εκεί.Οι εργαζόμενοι άνθρωποι είναι παντού ίδιοι.-Συνεργάζεστε,Ερρίκο,με τον υπουργό εργασίας?-Βεβαίως,αν χρειαστεί,όποτε παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα,που αφορά την εργαζόμενη τάξη και μου ζητηθεί βοήθεια και βέβαια καταφεύγω στον υπουργό.-Τα χρόνια που βρίσκεστε εδώ,έχετε βοηθήσει σε ζητήματα ζωτικής σημασίας?-Μα και βέβαια,γι αυτό και με την ολομέλεια των εργατικών σωματείων ,εκλέχτηκα παμψηφεί πρόεδρος`της ομοσπονδίας εργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου