Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Σήμερα 10 Οκτωβρίου δέχτηκα ένα πολύ χαρούμενο τηλεφώνημα. Ήταν από τον ΟΝειρό,τον  Άνθρωπο Από Άλλο Πλανήτη.  Με πήρε τηλέφωνo να ευχηθεί για τα  γενέθλια στο Ροζακί Σταφύλι.ΟΝειρό μου είπα έκανες λάθος  κατά μία ημέρα.Αύριο  γιορτάζει το Ροζακί Σταφύλι.Σε ευχαριστώ όμως πολύ ΌΝειρό μου για τις πολλές ευχές σου και ας είναι και από σήμερα.Μήπως στον πλανήτη σας πηγαίνετε μία ημέρα πιο μπροστά? Όχι,καλή μου,είπε ο ΟΝειρό,απλούστατα η επικοινωνία με τη Γη είναι αξιοθαύμαστο γεγονός,αλλά η επικοινωνία δεν είναι συνεχής και δεν γίνεται  καθε μέρα..Είναι διαλείπουσα,μου είπε,γίνεται με διακοπές γι αυτό σε παίρνω σήμερα,γιατί αύριο η σύνδεση δεν είναι εφικτή. Με εξέπληξε ο ΟΝειρό  με το πλούσιο λεξιλόγιο στην ελληνική γλώσσα και τον ευχαρίστησα  άλλες δύο φορές, Για τις ευχές του στα γενέθλια στο Ροζακί Σταφύλι και για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.Με τιμά πολύ,ΟΝειρό μου η προσπάθεια σου να επικοινωνείς μαζί μου στη γλώσσα μου.Σε αγαπώ πολύ και σ'ευχαριστώ για άλλη μία φορά  και για πολλές φορές ακόμα. Προσπάθησα πολύ,μου είπε, για να σε ευχαριστήσω,που εκείνη την ημέρα,τη πρώτη ημέρα στη  Γη, μου έσωσες τη ζωή.Θυμάσαι? Με το Νερό. Α!ναι θυμάμαι,μόλις πρόλαβα να πω και  STOP,η επικοινωνία με τον άλλο πλανήτη διεκόπη ξαφνικά.Φαίνεται,ότι και η  ώρα ομιλίας είναι περιορισμένη εκεί. Φυσικό είναι. Η εξέλιξη στο πλανήτη αυτό, βρίσκεται στο αρχικό της στάδιο και έχει τον  ιδιαίτερο χαραχτήρα της.
Με κάλεσαν στο τηλέφωνο ο Ινώθ και η Γαιή,από το διήγημα της Πέμπτης.Ετοιμάζουν ένα αστροπλανικό πάρτυ προς τιμήν του Ροζακί Σταφύλι, στα γενέθλια του και καλούν όλους τους ήρωες να συμμετέχουν στη γιορτή,που διοργανώνει η κόρη τους η Νεχρήν.,που με αγαπά πολύ.΄Κάθε φορά στο τηλέφωνο μου εκφράζει τα αισθήματα της,που είναι αμοιβαία,κορίτσι μου,σε βεβαιώνω. Σου στέλνω πολλά φιλιά.Ευχαριστώ πολύ πολύ και σε αγαπώ ατέλειωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου