Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Το Ροζακί Σταφύλι  στις 3 Οκτωβρίου γιόρταζε τα τέταρτα γενέθλια από την έναρξη του. Όλοι πήραν τηλέφωνο να ευχηθούν και πρώτος πρώτος ο ΟΝειρό,ο άνθρωπος από άλλον πλανήτη.Χρυσή μου,μου είπε.Μου προξένησε εντύπωση η λέξη χρυσή μου,με την οποία με απεκάλεσε και τον ρώτησα πού έμαθε τη λέξη.Με χαρά μου είπε,ότι περιδιαβαίνοντας με το διαστημόπλοιο του στον κοντικό πλανήτη Φλου,συνάντησε μία γηραιά κυρία,τη  Νουιζά,που πρόθυμα του έμαθε πολλές λέξεις από τη γλώσσα μας για να μπορούμε να συνεννοηθούμε καλύτερα.Η Νουιζά είναι η τριακοσίων ετών γιαγιά του Ινώθ,από το Διήγημα της Πέμπτης.Ο ΟΝειρό συνέχισε δίνοντας μου πολλές ευχές.Μου είπε ότι αδυνατεί να παρευρεθεί στη γιορτή,γιατί στον πλανήτη τους έπεσε ξηρασία,από την έλλειψη βροχής και το διαστημόπλοιο του δεν μπορεί να κινηθεί.Περιορίζεται μόνο σε μία βόλτα στους κοντινούς πλανήτες και αυτό γίνεται για να μην σκουριάσει το διαστημόπλοιο . Τα λεπτόδενδρα,ρώτησα. Τα δένδρα μας που βγάζουν τα λεπτά,μου είπε,από την έλλειψη του νερού κινδυνεύουν να  μαραθούν μαζί με τα λεπτά,που αργά αργά μαρίνονται κι αυτά,αν δεν βρέξει..Όπως καταλαβαίνεις,μου είπε,μου είναι αδύνατον να σου ευχηθώ από κοντά. Μη στενοχωριέσαι ΟΝειρό,είπα,φέτος δεν γιορτάσαμε με χορούς και πανηγύρια,περιοριστήκαμε μόνο στις τηλεφωνικές ευχές.Αυτές τις ημέρες η δυσκοιλιότητα με έκανε να υποφέρω και  μετά από τα υπακτικά που πήρα και τα διάφορα άλλα γιατροσόφια εξελίχθηκε σε ευκοιλιότητα.Τι θα πουν,χρυσή μου,αυτές οι δύο λέξεις.ΟΝειρό  δεν μπορούσα να σφοδεύσω γιατί  συνεχώς κατανάλωνα ξηρές τροφές και δεν έπινα πολύ νερό.Η Ευκοιλιότητα είναι το αντίθετο,αφοδεύεις εύκολα.Τι θα πει αυτή η λέξη,με ρώτησε.Θα πει ότι κάνω εύκολα τη φυσική μου ανάγκη.Να που έμαθα άλλες δύο λέξεις,μου είπε ευχαριστημένος. ΟΝειρό εσύ δε θα έχεις αυτό το πρόβλημα,έχετε τόσα νερά στο πλανήτη σας.Τώρα με την ανομβρία,τι γίνεται? Τι θα πει αυτή η λέξη με ρώτησε. Ανομβρία ΟΝειρό είναι η έλλειψη βροχής,η ξηρασία.Πολύ σωστά,είπες,εμείς δεν έχουμε αυτό το πρόβλημα.Τώρα που έχετε ξηρασία,πως ξεπερνάτε τη δυσκολία.Αποθηκεύουμε νερό,μου είπε. Μου έδωσε και άλλες ευχές και έκλεισε το τηλέφωνο. Μου είπε,ότι με πήρε πολύ εύκολα τηλέφωνο,γιατί η τηλεφωνική σύνδεση με τον πλανήτη μας είναι πλέον γεγονός. Τον ευχαρίστησα και έκλεισα το τηλέφωνο. Με πήρε τηλέφωνο η Νεχρήν,η μικρή κόρη του Ινώθ και της Γαιή.,πολύ στενοχωρημένη,που δεν μπορεί να παρευρεθεί στη γιορτή και δε θα δοκιμάσει τα ωραία εδέσματα της Τίνας,γιατί οι γονείς της βρίσκονταν σταλμένοι σε άλλον πλανήτη για να επιτελέσουν ειδική εργασία.Μη στενοχωριέσαι,κορίτσι μου,είπα.Δε γιορτάσαμε φέτος,δεχτήκαμε ευχές μόνο από το τηλέφωνο.Μου έστειλε ευχές με πολλή αγάπη και έκλεισε το τηλέφωνο. Ο θείος Ιωαννίκιος και η θεία μου είπαν ότι δεν θα έρθουν,γιατί αυτή την εποχή ασχολούνται με τη σπορά.Σπέρνουν σιτηρά και όσπρια.Έχουν στη δούλεψη τους αρκετούς αλλοδαπούς και φροντίζουν για την καλή διατροφή τους γι αυτό και δεν μπορούν να λείψουν.Μου είπαν,ότι θα έρθουν να μου κρατούν αρκετά όσπρια,όταν θα γίνει η συγκομιδή τους.Η κυρά Μαρία,η μητέρα του Δημήτρη από το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα δεν ήρθε,γιατί  έχει τον άντρα της,τον κυρ Κωνσταντή κρυολογημένο και ασχολείται,όπως μου είπε και αυτή, με τη σπορά. Θα σου φέρω,μου είπε,όταν έρθω μαζί με την καρδάρα το γάλα και όσπρια. Την ευχαρίστησα πολύ και έκλεισα το τηλέφωνο. Η Άννα και ο Δημήτρης δεν ήρθαν από την Γερμανία,δε μπορούν να σφίσουν τα  μαθήματα τους Ο Ερρίκος και η Helga βρίσκονται στην Αμερική κοντά στην κόρη τους.Η Νίνα και ο Τόμας δεν ήρθαν να μου κρατούν ένα από τα ωραία κέϊκ,που ετοιμάζει η ΝίναΈχουν αρκετές δουλειές στο σπίτι τώρα που οι κύριοι τους βρίσκονται στην Αμερική.Η κυρά Ασημίνα,η μητέρα του Ερρίκου ήρθε για λίγο φέρνοντας μου πεσκέσι μία μεγάλη κότα από αυτές που εκτρέφει.Όταν της είπα το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας,που με κάνει και υποφέρω,με συμβούλευσε να βράσω την κότα αρκετή ώρα μέχρι να λιώσει και να πίνω το ζουμί της.Μου έδωσε πολλές ευχές και ανεχώρησε αμέσως. Η Βικτωρία και ο Μηνάς δεν ήρθαν,γιατί βρίσκονται στο καθορισμένο Φθινοπωρινό ταξίδι τους στο εξωτερικό. Μαζί με τις ευχές τους μου υποσχέθηκαν,όταν επιστρέψουν να μου στείλουν το λαγό,που τόσο μου αρέσει. Έτσι τελείωσε η εφετινή γιορτή για τα γενέθλια στο Ροζακί Σταφύλι και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα,όπως κλείνουν και τα παραμύθια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου