Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Aγαπητοί μου αναγνώστες,φίλες και φίλοι,αγαπημένα μου παιδιά. Την χθεσινή ημέρα 3 Οκτωβρίου 2012 Το Ροζακί Σταφύλι γιόρτασε τα πρώτα του γενέθλια με ένα πάρτι φανταστικό!!!!!!!! Από ενωρίς το πρωϊ άρχισαν να κουδουνίζουν τα τηλέφωνα από τα πέρατα του κόσμου,όχι όμως και του απόκοσμου.Ο άνθρωπος από άλλον πλανήτη,ο άνθρωπος της Πρωταπριλιάς δεν έστειλε τις ευχές του.Η πρόσβαση η τηλεφωνική δεν θα ήταν εύκολη,αφού δεν υπάρχει ακόμη δορυφορική σύνδεση με τον Άρη.Θα συλλέγει τα νερά της βροχής σκέφτηκα και αν υπήρχε και μια μηδαμινή δυνατότητα επικοινωνίας, οι βροχές θα ήταν εμπόδιο στην σύνδεση.Περιμένουμε να ξαναέρθει την Πρωταπριλιά να μας φέρει τα λεφτά,να μας αναπληρώσει αυτά που ξοδέψαμε για να πραγματοποιήσουμε αυτό το φανταστικό πάρτυ των γενεθλίων.Ήρθαν όμως ο θείος Ιωαννίκιος με την θεία φορτωμένοι με τις νοστιμότατες πίτες τους,μεγάλες πίτες κολοκυθόπιτες και σπανακόπιτες.Ήλθαν η Βικτωρία και ο Μηνάς με ένα λαγώ μεγάλο, που βρήκαν τον Αυγουστο να τρέχει μέσα στο αμπέλι τους.Το κυνηγετικό σκυλί τους συνέλλαβε το θήραμα,που εμείς αμέσως ψήσαμε στον φούρνο με πατάτες,τον καημένο.Ήρθε η κυρά Μαρία από το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα με τα δικά της πεσκέσια,πολύ συγκινημένη που ασχοληθήκαμε με την οικογένεια της και ιδιαίτερα με το πρόσωπο της.Μας έφερε και τα χαιρετίσματα του Κυρ-Κωνσταντή,με τις ευχές του για μια καλή συνέχεια.Ήρθαν η Γεή και ο Ινώθ από το Διήγημα της Πέμπτης με τα δέκα παιδιά τους με τα δέκα εγγόνια τους και τα πέντε μικρά δισεγγονάκια τους.Φορτωμένοι με πλαστικά δοχεία επενδυμένα με ειδικές αλουμινένιες σακκούλες,που περιείχαν.Τι λέτε να περιείχαν;Περιείχαν φαγητό,ένα φανταστικό φαγητό,το Μίνσμητ,που είχαν μαγειρέψει πριν δύο εβδομάδες και που διατήρησαν μέσα στα ειδικά αυτά δοχεία.Το φαγητό ήταν χορτοφαγικό,λόγω της ημέρας,Τετάρτη.Ήταν σούπα μαγειρευμένη με μαργαρίνη,με μπαχαρικά,με αποξηραμένα φρούτα,με γλασαρισμένα τα φλούδια τους και με λίγη περιεκτικότητα κρασιού και λικέρ για την καλή διατήρηση του.Το φαγητό καταναλώθηκε από μεγάλους και μικρούς αμέσως μόλις άνοιξε ο Ινώθ τα πλαστικά δοχεία.Η ωραία μυρωδιά του μας έσπασε την μύτη.Σε λίγο στα πλαστικά είχαν απομείνει οι αποθηκευτικές σακκούλες,άδειες. Κιεγώ όμως λόγω της γιορταστικής ημέρας δεν μπορούσα να αφήσω τους αγαπημένους μου επισκέπτες νηστικούς μόνο με μια σούπα,που το μόνο που περιείχε από πρωτεϊνη ήταν η μαργαρίνη, που ήταν φυτική.Ετοίμασα γρήγορα-γρήγορα σε μια γωνιά του κήπου μια πρόχειρη εστία,όπου μαγείρεψα το Μίνσμητ σε μια άλλη εκδοχή,περισσότερο πρωτεϊνούχα με την προσθήκη κρέατος και κιμά μαζί με όλα τα μπαχαρικά και τα αποξηραμένα φρούτα,όπως βερίκοκα,δαμάσκηνα, σταφίδες και σύκα,μαζί με φρέσκα φρούτα,μήλα,πορτοκάλια,σταφύλια αναδευμένα με κρασί,που έβρασαν όλα μαζί στην χύτρα ταχύτητος για δύο ώρες.Όλοι οι συνδαιτυμόνες αποδέχτηκαν και αυτήν την εκδοχή με όρεξη τιμώντας δεόντως το φαγητό. Που βρήκες αυτήν την νόστιμη συνταγή του Μίνσμητ,με ρώτησε η Γεή. Γεή μου,της είπα η συνταγή είναι παγκόσμια.Όλος ο κόσμος μαγειρεύει αυτήν την συνταγή τις γιορτινές ημέρες.Είναι πολύ νόστιμη είπε και ο Ινώθ,εμείς βρήκαμε την συνταγή στα ντουλάπια της γιαγιάς μου και όπως δοκίμασες είναι διαφορετική από την δική σου που περιέχει κρέας.Η Γεή κι εγώ είμαστε χορτοφάγοι.Λόγω επαγγέλματος χρειάζεται τα κιλά μας να είναι λιγοστά.Πρέπει να είμαστε thin. Όμως είδα Ινώθ έφαγες με πολύ όρεξη την δική μου διαφορετική συνταγή. Ναι! καλή μου,η ενέργεια μας ήταν παράσπονδη.Τις επόμενες ημέρες θα επανέλθουμε στο δικό μας διαιτολόγιο. Και η δική σας συνταγή,Ινώθ,δεν μπορώ να πω, πως δεν ήταν νόστιμη.Ήταν νοστιμότατη. Είδες;όλοι τίμησαν το φαγητό σας με ευχαρίστηση. Ναι!καλή μου,το διέκρινα. Ελάτε τώρα,σηκωθείτε να χορέψουμε. Η ορχήστρα με τα βιολιά να συγκεντρωθεί από εδώ.Οι χορευτές του βαλς να σηκωθούν. Η ορχήστρα με τα μπουζούκια, από εδώ.Να σηκωθούν οι χορευτές να ρίξουν τις γυροβολιές,τις ζεϊμπεκές τους και τα συρτάκια τους.Οι λύρες και τα κλαρίνα από εκεί.Να αρχίσουν και οι παραδοσιακοί χοροί. Με πλησίασε η μικρή κόρη του Ινώθ και της Γεή,η Ναχρήν,λυπημένη.Κυρία,γιατί μας ξεχάσατε? γιατί δεν βάλατε στο πρόγραμμα σας μουσική και χορό για την δική μας ηλικία? Τι θα θέλατε να χορέψετε την ρώτησα.Ροκ εντ ρόλλ,μου είπε.Δεν ήταν εύκολο κορίτσι μου να προσκαλέσω το μουσικό συγκρότημα των Beatles.Oύτε τους Rolling Stones? με ρώτησε θλιμένη. Ούτε κανένα άλλο μοντέρνο μουσικό συγκρότημα.Ε! κυρία? Ναι! κορίτσι μου,αρκεστείτε στα δισκάκια με την μουσική ροκ που προτιμάτε.Πηγαίνετε στην κουζίνα,εκεί θα βρήτε την Τίνα, ζητήστε της να σας δώσει το σιντιπλέιερ και τα σιντίς με την μουσική που εσείς προτιμάτε.Τον επόμενο χρόνο Ναχρήν μου,θα φροντίσω και για σας τα νεαρά παιδιά.Να μην ξεχάσετε,κυρία,και τα μικρότερα. Ναι!κορίτσι μου.Δεν θα ξεχάσω.Όμως θέλω να μην είσαι σκληρή απέναντι μου,θέλω να με δικαιολογήσεις,που δεν ήμουν αρκετά οργανωμένη.Ναι!αλήθεια γιατί μας ξεχάσατε? Δεν σας ξέχασα,καλή μου.Θα με πιστέψεις,αν σου πω,ότι δεν γνώριζα την ύπαρξη σας?Ναι! κυρία σας πιστεύω.Δεν γνώριζα την ύπαρξη εσάς των νεαρών παιδιών ,όπως δεν γνώριζα την ύπαρξη και των μικρών ανηψιών σας,των δισεγγονών του Ινώθ και της Γεή.Ναι!κυρία σας πιστεύω.Τώρα,αν δεν θέλεις να ακούσεις μουσική από το σιντιπλέιερ κι αν δεν θέλεις να διασκεδάσεις με την μουσική και τα τραγούδια των μεγάλων,σε συμβουλεύω να συνεχίσεις τον ύπνο σου.Στα επόμενα γενέθλια του Το Ροζακί Σταφύλι θα έχει αυθεντική μουσική και μοντέρνους χορούς για τα νεαρότερα παιδιά.Και του χρόνου!!! κυρία!!!.Και του χρόνου!!!παιδί μου!!!. Οι οινοποσίες με πολλές ευχές και οι χοροί κράτησαν μέχρι το πρωϊ. Ο καιρός ήταν καλοκαιρινός.Μείναμε στην αυλή,ωσπου άρχισε να ξημερώνει. Ευχηθήκαμε: Kαι Του Χρόνου. Να είμαστε όλοι εδώ και ακόμη περισσότεροι. Το γεγονός είχε ενδιαφέρον και γι αυτό το συζητήσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου