Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
-Gιannα ήρθες?Πήρες την απόφαση? Πώς περνάτε στο κτήμα?Τι κάνει η γυναίκα μου?Η πεθερά μου,ο Όττο?Βγήκε από το νοσοκομείο?
-Κύριε Ερρίκο,καλά τους άφισα.Ο κύριος Όττο θα βρίσκεται στο σπίτι μεθαύριο.Γι αυτό πήρα την απόφαση να τακτοποιήσω το θέμα των ενσήμων σήμερα.Από αύριο με περιμένει πολύ δουλειά και η κούραση θα είναι μεγάλη.
-Καλά το έκανες κορίτσι μου.Έλα κάθισε.
-Ευχαριστώ,κύριε Ερρίκο.Πήρα το πρωϊνό τρένο και αμέσως έτρεξα στο ίδρυμα να συγκεντρώσω όλα τα πιστοποιητικά που μου ζήτησες.Δεν ήξερα ότι για τη σύνταξη μου χρειάζεται όλη αυτή η ιαδικσία με τα ένσημα και  ευχαριστώ πάρα πολύ που με ενημέρωσες. Νιαστήκατε για το μέλλον μου.
-Ναι,κορίτσι μου,αυτή είναι μία από τις  εξυπηρετήσεις  που προσφέρω  ως πρόεδρος της εργατικής συνομοσπονδίαςΗ  κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία.
Ο εργοδότης είναι η πεθερά μου έτσι δεν είναι?
-Έτσι είναι,κύριε πρόεδρε.
-Πόσο είναι το ποσόν της εργασίας που έχει συμφωνηθεί.
-Το  μήνα εκατόν εβσομήντα πέντε και επιπλέον η τροφή,η παροχή στέγης και η ενδυμασία.
(Οι εκατόν εβδομήντα πέντε είναι δραχμές,το παλιό ελληνικό νόμισμα.Στο παλιό γερμανικό νόμισμα το ποσόν αυτό αντιστοιχεί σε ένα μάρκο.Αν έχετε παρακολουθήσει από την αρχή την εξέλιξη στο μυθιστόρημα τα γεγονότα που μέχρι στιγμής συμβαίνουν  ξεκινούν από τον Οκτώβρη του χίλια εννιακόσια πενήντα εννέα τότε που κάθε ευρωπαϊκή χώρα είχε το δικό της νόμισμα).
-Gianna το είπες με τόση θλίψη.Μη στενοχωριέσαι όμως κορίτσι μου.Την πεθερά μου,την κυρία Χίλντα τη γνωρίζω πολύ καλά.Αργότερα που οι εργασίες σου θα ενταθούν περισσότερο θα σου αυξήσει το μισθό.Βέβαια σου προσφέρει στέγη,τροφή και ενδυμασία.Είμαι βέβαιος όμως πως αργότερα θα σου αυξήσει το μισθό.Η Gianna χλώμιασε.-Να σου προσφέρω ένα ποτό,κορίτσι μου.
-Δεν πίνω,κύριε πρόεδρε.-Να σου προσφέρω ένα γάλα.Ταξίδεψες πολύ πρωϊ και δε θα πήρες πρωϊνό.Ευχαριστώ,κύριε πρόεδρε,είσαι πολύ καλός.Πορτοκαλοχυμό,αν μπορώ,θα ήθελα.
Ο Ερρίκος φώναξε το γραμματέα του και έδωσε την παραγγελία.Πώς τον πίνεις ,κορίτσι μου,με ζάχαρη?Όχι κύριε Ερρίκο δεν θέλω ζάχαρη,ευχαριστώ.Η Gianna έπινε αργά αργά την πορτοκαλάδα της ενώ συγχρόνως ζητούσε από τον Ερρίκο να της πει τη διαφορά από το χαρτόσημο και το ένσημο.-Κορίτσι μου και τα δύο είναι ένα κομμάτι χαρτί με τυπωμένα  επάνω δακριτικά εμβλήματα ή άλλα επίσημα διακριτικά που δηλώνουν τη χρηματική αξία και επικολλούνται πάνω σε έγγραφα που έχουν εισπρακτική σημασία,όπως στη δική σου περίπτωση.Το ένσημο είναι αυτό εδώ που είναι επικολλημένο στην άδεια εργασίας που  πήρες από τη σχολή που αποφοίτησες στο ίδρυμα.Πώς θα γινότα διαφορετικά χωρίς άδεια δεν μπορείς να πάρεις σύνταξη,κορίτσι μου,Επισήμανση τέλους ,έτσι το λένε.Κατάλαβες τώρα,κορίτσι μου,πόσο σημαντικά είναι όλα αυτά τα έγγραφα για την πορεία της εργασίας σου.
-Κατάλαβα,κύριε πρόεδρε  και σας ευχαριστώ πολύ για την καλοσύνη σας.Εγώ,να πηγαίνω τώρα.Να προλάβω το τρένο για να είμαι το απόγευμα στο κτήμα.Σας ευχαριστώ πολύ.-Gianna,είναι ενωρίς το τρένο αναχωρεί στις τρεις και μισή και τώρα είναι μόλις δώδεκα και μισή.Έχεις αρκετή ώρα στη διάθεση σου,μην κυκλοφορείς μόνη σου τόσες ώρες.Έλα να πάμε στο σπίτι θα γνωρίσεις την Νίνα,την Άννα,τον Τόμας και τον Δημήτρη,αν είναι εκεί.-Ω!ναι,κύριε Ερρίκο,θα ήθελα να τους γνωρίσω.Η κυρία Χίλντα ρωτά τη γυναίκα σας με πολύ ενδιαφέρον για τα πρόσωπα αυτά.-Έλα λοιπόν.Μαζεύω τα χαρτιά μου και πάμε.Η Gianna  προχώρησε στον προθάλαμο του γραφείου της εργατικής συνομοσπονδίας με ένα πλήθος κόσμου να περιμένει απέξω.Ζαλίστηκε.Η χλωμάδα στο πρόσωπο της απλώθηκε περισσότερο.-Αιμορραγεί,φώναξε μία κυρία.Ο Ερρίκος έτρεξε με τα χαρτιά του στα χέρια.Όντως ,το φόρεμα της Gianna από πίσω είχε γεμίσει αίματα.Γύρισε προς τα πίσω η Gianna,τράβηξε το φόρεμα της να δει και έπεσε λιπόθυμη.Ο Ερρίκος έτρεξε στο γραφείο κάλεσε το νοσοκομειακό επειγόντως.Έπειτα κάλεσε στο σπίτι,ζήτησε την Άννα,που βρισκόταν στο πανεπιστήμιο.Ζήτησε από την Νίνα να επικοινωνήσει με την Άννα και να της πει να καλέσει αμέσως τον Ερρίκο στο γραφείο του.Όλα αυτά έγιναν μέχρι που ήλθε  το νοσοκομειακό.Ο Ερρίκος επιβιβάστηκε με την Gianna,που άρχισε να συνέρχεται μετά από τις πρώτες βοήθειες που της πρόσφεραν.Η Άννα τους περίμενε στα εξωτερικά ιατρεία,όπου είχε συνεννοηθεί με τους γιατρούς  να μην την κρατήσουν καθόλου εκεί,όπως είχε συνεννοηθεί και με τους γιατρούς στην μαιευτική-γυναικολογική κλινική και ιδιαίτερα με τον καθηγητή της τον Δόκτορα Gebar,τον πολύ καλό αυτόν άνθρωπο που μίλησε στην Gianna με στοργή,πολύ πατρικά και είπε να μην ανησυχεί.Πέρασαν τη Gianna στο χειρουργείο.Ο δόκτορ Gebar είπε στην Άννα να τον ακολουθήσει.-Έλα να με βοηθήσεις,Άννα,της είπε.-Σε τι με χρειάζεστε κύριε καθηγητά?Περί τίνος πρόκειται? -Θα προχωρήσουμε σε επέμβαση,΄δεσποινίς Χαρή.Πρόκειται περί αποβολής.Η κοπέλα απέβαλε γι αυτό και η ακατάσχετη  αιμορραγία.-Μου επιτρέπετε να μιλήσω με τον κύριο Αριστείδου?Περιμένει στο διάδρομο.-Όχι,δεσποινίς Χαρή. Είναι ανάγκη να προβούμε αμέσως στην επέμβαση.
-Άννα,τι συμβαίνει? Γιατί άργησες να με ενημερώσεις.Πώς είναι η Gianna? -Κύριε Ερρίκο, η Gianna απέβαλε.-Απέβαλε? είπε έκπληκτος ο Ερρίκος.Μα δεν είναι παντρεμένη.Ποιό είναι το αγόρι της.Δεν γνωρίζω,κύριε Ερρίκο.Η Gianna θα παραμείνει λίγες ημέρες στη γυναικολογική κλινική.-Ευχαριστώ,Αννα,τρέχω στο γραφείο μου.Με περιμένουν αρκετοί πελάτες μου.Θα τηλεφωνήσω στη γυναίκα μου.Θα περιμένουν να επιστρέψει η Gianna και θα ανησυχούν.Ευχαριστώ πολύ,Άννα μου.-Παρακαλώ,κύριε Ερρίκο.Το καθήκον μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου