Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
-Κυρία Γκρέτα,εσείς είστε? Περμένετε,παρακαλώ.Νίνα,έλα αμέσως στο τηλέφωνο είναι η κυρία Γκρέτα.
-Ω! η καλή μου κυρία, τι κάνετε? Τα παιδιά,ο σύζυγος.η κυρία Χίλντα?
-Σας παρακαλώ,πείτε στη Helga να έρθει στο τηλέφωνο.
-Η κυρία Helga,δεν είναι εδώ,ούτε και ο κύριος μου βρίσκονται στην Αμερική ολιγοήμερες διακοπές.Πήγαν να επισκεφθούν τη κόρη τους..Μα τι κάνετε,κλαίτε? τι συμβαίνει,κυρία Γκρέτα μου?
Κυρία Νίνα ο Όττο είχε ένα ατύχημα πριν από λίγη ώρα.Τραυματίστηκε πολύ σοβαρά,βρίσκεται στο νοσοκομείο.Η πεθερά μου κλαίει συνεχώς και θέλει η Helga να έρθει κοντά της.
-Ω!τι μου λέτε,κυρία Γκρέτα,ο Όττο τραυματίστηκε σοβαρά?Πολύ λυπάμαι,αλλά οι κύριοι μου δεν είναι εδώ.Θα τους ειδοποιήσουμε αμέσως,μην ανησυχείτε.
-Ευχαριστώ πολύ,κυρία Νίνα.
-Τα παιδιά σας να συντροφεύουν τη γιαγιά,όσο χρειάζεται.
-Ευχαριστώ πολύ,κυρία Νίνα.Ο μεγάλος γιο μου ήταν μαζί με τον πατέρα του,αλλά ευτυχώς,το παιδί μου,είναι καλά.
-Τι συνέβη? Τι έπαθαν?
-Ο άνδρας μου αφράτευε έναν αγρό,που δεν είχε καλλιεργήσει ποτέ μέχρι τώρα.Ήταν γεμάτος αγριόχορτα και με το σκαπτικό μηχάνημα του καθάρισε τον αγρό και τώρα αφράτευε το χώμα για να σπείρει καλαμπόκι. Δίπλα του καθόταν ο γιός μας. Σε κάποια στιγμή το σκαπτικό μηχάνημα του βρήκε εμπόδιο και χτύπησε σε μία πολύ μεγάλη πέτρα.Το όχημα έγειρε από τη δεξιά  πλευρά και έρριξε το παιδί.Ευτυχώς έπεσε πάνω στο αφράτο χώμα και δεν χτύπησε.Το όχημα την ίδια στιγμή έγειρε και προς τα αριστερά ο Όττο έπεσε και τραυματίστηκε στο χέρι,στο πόδι και λίγο στο κεφάλι.Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο χειρουργείο.Σας τηλεφωνώ από το Νοσοκομείο.Ο γιός μου έτρεξε και μας ειδοποίησε αμέσως.Καλέσαμε το νοσοκομειακό,που έφθασε στον αγρό σε χρόνο μηδέν.Παρέλαβε τον Όττο που τώρα βρίσκεται στο χειρουργείο.
-Ω! κυρία Γκρέτα,εύχομαι όλα να πάνε καλά και ο σύζυγος σου να βγεί από εκεί μέσα γερός.Μην ανησυχείς. Τώρα αμέσως  θα ειδοποιήσουμε τη κυρία Helga.
Aκούσατε?
-Τι συμβαίνει,Νίνα?
-Τραυματίστηκε σοβαρά ο Όττο,ο αδελφός της κυρίας Helga. Τώρα τι θα κάνουμε.
-Να τους ειδοποίσουμε να επιστρέψουν αμέσως,είπε ο Τόμας.
-Αυτό είναι το καλύτερο,είπε η Νίνα.Να έλθουν γρήγορα,γιατί η κυρία Xίλντα είναι τρελλή  από την ανησυχία για τον γιό της  ζητά επειγόντως την κόρη της.
- Κύριε Δημήτρη,τι να κάνουμε?
-Νίνα,δεν ξέρω.Ρωτήστε την Άννα,που είναι ειδική στα ψυχολογικά.
-Άννα,πώς να ενεργήσουμε?
-Καθήστε να σας πω.
-Γρήγορα,όμως,μην αργοπορούμε.Η κυρία Χίλντα κλαίει και ζητάει τη Helga.
- Δε μπορούμε στη Helga να πούμε την αλήθεια αμέσως.Σκεφτείτε ότι έχει να διανύσει απόσταση τόσων ωρών αεροπορικώς και  είναι ανάγκη να βρίσκεται σε καλή ψυχολογική κατάσταση
-Θέλεις,Άννα,να πούμε στη Helga ένα ψέμα?
-Ναι,Νίνα μου,ένα αθώο ψεματάκι για να μην της δημιουργήσουμε πανικό.
-Τι να πούμε στη Helga?Εσύ,Δημήτρη,τι λες?
-Δεν ξέρω,Τόμας,ρώτησε την Άννα.
-Τι να πούμε στη Helga,Άννα,που να μην την πληγώσει μέχρι να φθάσει εδώ.
-Τι ψέμα να της πούμε.Τι ψέμα να της πούμε?
-Κυρία,είμαι η Νίνα.
-Τι κάνεις Νίνα,χαίρομαι που σε ακούω.Τικάνει ο Τόμας? Ο Δημήτρης,η Άννα?
-Όλοι καλά είμαστε κυρία.Σε παίρνω τηλέφων για να σου πω,ότι πάθαμε ζημιά στο σπίτι.Έσπασαν οι  σωλήνώσεις πάνω από τον νεροχύτη και έχουμε πλημμυρίσει.Τα νερά τρέχουν συνεχώς.
-Και το αφήσατε έτσι?Δεν κάνατα κάτι?
-Όλη την ημέρα σήμερα αδειάζαμε το νερό. Ο Τόμας τύλιξε τους σωλήνες με σεντόνια και κάπως βελτίωσε την κατάσταση.Είναι ανάγκη να καλέσουμε τον υδραυλικό.Θα φουσκώσουν τα πλακάκια και μετά θα θέλουν αλλαγή και αυτά.
-Νίνα.Τι μου λες.Τόση ζημιά? Πήγαινε στο δωμάτιο μου και βρες στο μπλοκάκι μου το τηλέφωνο του υδραυλικού.Μα τι λέω τώρα! Το μλοκάκι μου με τα τηλέφωνα το έχω μαζί μου. Νίνα,τι να σου πω ζήτησε βοήθεια από την αρμόδια υπηρεσία του νερού.Μα τι λέω τώρα.Τι ξέρουν αυτοί. Ζήτησε βοήθεια από τον Δήμαρχο.
-Μα τι λέτε κυρία,να ενοχλήσουμε το Δήμαρχο για ένα σπασμένο σωλήνα? Κυρία,όποιον και να καλέσουμε δεν έχουμε χρήματα να τον πληρώσουμε.Εσάς ζητούμε να έλθετε επειγόντως.
-Νίνα,η Σημέτα βρίσκεται στο Μαϊάμι,σε επίδειξη μόδας.Πώς θα την ειδοποιήσουμε.Άκουσες,Ερρίκο,έπαθαν μεγάλη ζημιά στο σπίτι.Έσπασαν οι σωληνώσεις πάνω από τον νεροχύτη της κουζίνας. Λέει η Νίνα να επιστρέψουμε αμέσως.
-Δώσε μου,αγάπη μου,το τηλέφωνο. Νίνα,μην ανησυχείς,κορίτσι μου, αυριο κι όλας φεύγουμε.Σήμερα το βράδυ?
-Θα προσπαθήσουμε,Νίνα μου,αν έχει νυχτερινή πτήση ερχόμαστε.Αύριο πρωϊ θα βρισκόμαστε στο σπίτι.
-Τι λες,αγάπη μου,προλαβαίνουμε?
-Προλαβαίνουμε,αγάπη μου,τα εισιτήρια μας είναι αλέ-ρετούρ και τα διαβατήρια μας είναι θεωρημένα για αρκετό χρονικο διάστημα.
-Και η Σημέτα?Πώς θα  ειδοποιήσουμε την κόρη μας.
-Να μιλήσεις με την Κάθυ σχετικά.Να το πει στον Bill να της πεις να ειδοποιήσουν τη Σημέτα.Θα  αφήσουμε κι εμείς ένα σημείωμα. Γρήγορα ετοιμάσου,αγάπη μου. Τακτοποίησε τα  πράγματα μας στις βαλίτσες κι εγώ να μαζέψω τα χαρτιά μου. Όλαρί ολαρά. Μόναχο σου ερχόμαστε.Έσκασα εδώ μέσα!.
-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου