Χθες 15 Απριλίου 2012 συμπληρώθηκαν εκατό χρόνια,ένας αιώνας, από την τραγωδία που ξετυλίχτηκε στον Ατλαντικό Ωκεανό νοτιοδυτικά του Καναδέζικου νησιού Νέα Γη στις 15 Απριλίου 1912.Βυθίστηκε ο Τιτανικός.Ένα Βρεταννικό,επιβατικό πλοίο,ένα υπερωκεάνιο.
Ο Τιτανικός ναυπηγήθηκε στο Μπέλφαστ για την εταιρεία White Star Line και αποτελούσε για εκείνη την εποχή ένα θαύμα ναυπηγικής τέχνης.Ήταν ένα πλοίο πρωτοποριακού τύπου για την εποχή του με πολλές καινοτομίες κατασκευασμένο.Περιελάμβανε ανελκυστήρες για πιο γρήγορη μετάβαση στα διάφορα καταστρώματα του.
Είχε γυμναστήριο, πισίνα,χαμάμ,ταχυδρομείο και πολυτέλεια υπέρ το δέον.Ιδιαίτερα το σέρβις και το φαγητό που διέθεταν στους επιβάτες της πρώτης θέσης ήταν πολύ πλουσιότερο από αυτό των ξενοδοχείων με πέντε αστέρια.
Πολλοί ειδήμονες το χαρακτήριζαν ως "αβύθιστο πλοίο".Η κατασκευαστική εταιρεία παρουσίασε ένα πλοίο-κολοσσό.Στην ουσία είχε κατασκευάσει δυο πλοία το ένα εντός του άλλου,του οποίου τα ενδιάμεσα κενά αποτελούσαν τα πρωτοποριακά για εκείνη την εποχή,διπύθμενα,
Στα στεγανά διαμερίσματα του είχε κατανεμηθεί ο χώρος μεταξύ του εξωτερικού και εσωτερικού πυθμένα καθώς και οι χώροι των δεξαμενών.Το πλοίο είχε σχεδιαστεί έτσι ώστε ακόμα και αν πλημμύριζαν τέσσερα στεγανά να μπορεί να επιπλεύσει.
Δεν θα μπορούσε να επιπλεύσει αν πλημμύριζαν και τα πέντε στεγανά,όπως δυστυχώς συνέβη τελικά.
Ο Τιτανικός ξεκίνησε το παρθενικό του,το πρώτο ταξίδι του την Τετάρτη 10 Απριλίου 1912.
Το πλοίο ξεκίνησε από το Σαουθάμπτον της Αγγλίας με 922 επιβάτες στους οποίους προστέθηκαν περισσότεροι στα διάφορα λιμάνια από όπου περνούσε.Το πλοίο έφθασε με ασφάλεια στην Μάγχη.
Πλησίασε στο Γαλλικό λιμάνι Σεμπρούκ,όπου επιβιβάστηκαν άλλοι 274 επιβάτες και αποβιβάστηκαν άλλοι 24 επιβάτες που τελικά στάθηκαν τυχεροί.Γιατί το πλοίο στη συνέχεια αναχώρησε για το Κουινστάουν στην Ιρλανδία,από όπου αναχώρησε το μεσημέρι της 11 Απριλίου 1912 για την Νέα Υόρκη.Στις 14 Απριλίου 1912 και ώρα 23.40 συγκρούστηκε με ένα παγόβουνο στον Ατλαντικό Ωκεανό.Παρά τις προσπάθειες να αποφύγει την σύγκρουση με τις μανούβρες που έκανε,πίσω ολοταχώς και στροφή αριστερά,δεν κατάφερε να αποφύγει το κακό.
Το πλοίο ανέπτυξε τη μέγιστη ταχύτητα για να περάσει γρήγορα την περιοχή με τα παγόβουνα με αποτέλεσμα το παγόβουνο πάνω στο οποίο έπεσε να σκίσει το κύτος του πλοίου ξεκινώντας από την πλώρη καταστρέφοντας και τα πέντε στεγανά του πλοίου και έτσι η εισροή των υδάτων στο πλοίο να είναι ολοκληρωτική.Ο Τιτανικός βυθίστηκε δυο ώρες και σαράντα λεπτά αργότερα στις δυο και είκοσι στις 15 Απριλίου 1912 .Το πλοίο βυθίστηκε σπασμένο σε δυο κομμάτια εξ αιτίας της πρύμνης του που ήταν τεράστια σε μέγεθος,παρασύροντας στο βυθό 1500 ανθρώπους.Οι Επτακόσιοι άνθρωποι που σώθηκαν έζησαν την συγλονιστική εμπειρία παρακολουθώντας από τις σωσίβιες λέμβους το τραγικό γεγονός. Εκατοντάδες άνθρωποι κατάφεραν να επιζήσουν από το ναυάγιο.
Η μικρότερη σε ηλικία διασωθείσα ναυαγός του Τιτανικού η μόλις δυο μηνών Μιλβίνα Ντιν απεβίωσε στις 31 του Μάη του έτους 2009 σε ηλικία 97 ετών.
Η καταστροφή του Τιτανικού οδήγησε στην αλλαγή των ναυτιλιακών νόμων που αφορούν την ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος.
Ο νόμος που άλλαξε αφορά τα σωστικά μέσα των πλοίων που είναι οι ναυαγοσωστικές λέμβοι,οι σωσίβιες ζώνες.
O νόμος λέει ότι είναι αναγκαίο τα σωστικά μέσα να υπερκαλύπτουν τον συνολικό αριθμό των επιβατών και του πληρώματος κάθε πλοίου.
Ο Χριστός που αναστήθηκε να μας βοηθάει στις ταξιδιωτικές μας εξορμήσεις.
Ο Τιτανικός ναυπηγήθηκε στο Μπέλφαστ για την εταιρεία White Star Line και αποτελούσε για εκείνη την εποχή ένα θαύμα ναυπηγικής τέχνης.Ήταν ένα πλοίο πρωτοποριακού τύπου για την εποχή του με πολλές καινοτομίες κατασκευασμένο.Περιελάμβανε ανελκυστήρες για πιο γρήγορη μετάβαση στα διάφορα καταστρώματα του.
Είχε γυμναστήριο, πισίνα,χαμάμ,ταχυδρομείο και πολυτέλεια υπέρ το δέον.Ιδιαίτερα το σέρβις και το φαγητό που διέθεταν στους επιβάτες της πρώτης θέσης ήταν πολύ πλουσιότερο από αυτό των ξενοδοχείων με πέντε αστέρια.
Πολλοί ειδήμονες το χαρακτήριζαν ως "αβύθιστο πλοίο".Η κατασκευαστική εταιρεία παρουσίασε ένα πλοίο-κολοσσό.Στην ουσία είχε κατασκευάσει δυο πλοία το ένα εντός του άλλου,του οποίου τα ενδιάμεσα κενά αποτελούσαν τα πρωτοποριακά για εκείνη την εποχή,διπύθμενα,
Στα στεγανά διαμερίσματα του είχε κατανεμηθεί ο χώρος μεταξύ του εξωτερικού και εσωτερικού πυθμένα καθώς και οι χώροι των δεξαμενών.Το πλοίο είχε σχεδιαστεί έτσι ώστε ακόμα και αν πλημμύριζαν τέσσερα στεγανά να μπορεί να επιπλεύσει.
Δεν θα μπορούσε να επιπλεύσει αν πλημμύριζαν και τα πέντε στεγανά,όπως δυστυχώς συνέβη τελικά.
Ο Τιτανικός ξεκίνησε το παρθενικό του,το πρώτο ταξίδι του την Τετάρτη 10 Απριλίου 1912.
Το πλοίο ξεκίνησε από το Σαουθάμπτον της Αγγλίας με 922 επιβάτες στους οποίους προστέθηκαν περισσότεροι στα διάφορα λιμάνια από όπου περνούσε.Το πλοίο έφθασε με ασφάλεια στην Μάγχη.
Πλησίασε στο Γαλλικό λιμάνι Σεμπρούκ,όπου επιβιβάστηκαν άλλοι 274 επιβάτες και αποβιβάστηκαν άλλοι 24 επιβάτες που τελικά στάθηκαν τυχεροί.Γιατί το πλοίο στη συνέχεια αναχώρησε για το Κουινστάουν στην Ιρλανδία,από όπου αναχώρησε το μεσημέρι της 11 Απριλίου 1912 για την Νέα Υόρκη.Στις 14 Απριλίου 1912 και ώρα 23.40 συγκρούστηκε με ένα παγόβουνο στον Ατλαντικό Ωκεανό.Παρά τις προσπάθειες να αποφύγει την σύγκρουση με τις μανούβρες που έκανε,πίσω ολοταχώς και στροφή αριστερά,δεν κατάφερε να αποφύγει το κακό.
Το πλοίο ανέπτυξε τη μέγιστη ταχύτητα για να περάσει γρήγορα την περιοχή με τα παγόβουνα με αποτέλεσμα το παγόβουνο πάνω στο οποίο έπεσε να σκίσει το κύτος του πλοίου ξεκινώντας από την πλώρη καταστρέφοντας και τα πέντε στεγανά του πλοίου και έτσι η εισροή των υδάτων στο πλοίο να είναι ολοκληρωτική.Ο Τιτανικός βυθίστηκε δυο ώρες και σαράντα λεπτά αργότερα στις δυο και είκοσι στις 15 Απριλίου 1912 .Το πλοίο βυθίστηκε σπασμένο σε δυο κομμάτια εξ αιτίας της πρύμνης του που ήταν τεράστια σε μέγεθος,παρασύροντας στο βυθό 1500 ανθρώπους.Οι Επτακόσιοι άνθρωποι που σώθηκαν έζησαν την συγλονιστική εμπειρία παρακολουθώντας από τις σωσίβιες λέμβους το τραγικό γεγονός. Εκατοντάδες άνθρωποι κατάφεραν να επιζήσουν από το ναυάγιο.
Η μικρότερη σε ηλικία διασωθείσα ναυαγός του Τιτανικού η μόλις δυο μηνών Μιλβίνα Ντιν απεβίωσε στις 31 του Μάη του έτους 2009 σε ηλικία 97 ετών.
Η καταστροφή του Τιτανικού οδήγησε στην αλλαγή των ναυτιλιακών νόμων που αφορούν την ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος.
Ο νόμος που άλλαξε αφορά τα σωστικά μέσα των πλοίων που είναι οι ναυαγοσωστικές λέμβοι,οι σωσίβιες ζώνες.
O νόμος λέει ότι είναι αναγκαίο τα σωστικά μέσα να υπερκαλύπτουν τον συνολικό αριθμό των επιβατών και του πληρώματος κάθε πλοίου.
Ο Χριστός που αναστήθηκε να μας βοηθάει στις ταξιδιωτικές μας εξορμήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου