Μάθημα Γραμματικής
Το πρώτο μας μέλημα σήμερα είναι το Μάθημα της Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας,που είναι η εξέλιξη της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας,η οποία δεν ομιλείται ως γλώσσα καθομιλουμένη,ως κύρια γλώσσα της Ελληνικής,περιλαμβάνει όμως πολλά στοιχεία,πολλές λέξεις που προέρχονται από τη παλιά γλώσσα των προγόνων μας. Ανακάλυψαν οι δάσκαλοι τις δυσκολίες των παιδιών κυρίως από το Δημοτικό Σχολείο σε ό.τι αφορά τη γραμματική της Ελληνικής γλώσσας,την οποία,να σημειώσουμε,ότι οι ξένοι θεωρούν ως πολύ δύσκολη γλώσσα με τις διαφορετικές γραφές που διαθέτει σε πολλά από τα φωνήεντα. και η χρήση των διφθόγγων,δυσκολεύει πολύ και τα παιδιά,τα ελληνόπουλα στο δημοτικό σχολείο.Θα βρούμε τις δυσκολίες των μαθητών και πάνω στα μαθήματα αυτά θα δώσουμε έμφαση,έτσι ώστε να κατανοήσουν τα σημεία όπου παρουσιάζονται οι δυσκολίες στους μαθητές,στο δημοτικό και στα μεγαλύτερα παιδιά στο γυμνάσιο και το λύκειο πολλές φορές.Τα παιδιά,που έχουν έφεση στα πρακτικά μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης παρουσιάζουν τις περισσότερες δυσκολίες στη μάθηση της γραμματικής.Φυσικό είναι να μην έχουν κλίση στα γλωσσικά μαθήματα.Δεν είναι όμως φυσικό εμείς οι Ελληνες να μη γνωρίζουμε τη γραμματική της γλώσσας μας και να μην μπορούμε να γράψουμε και να μιλάμε τη γλώσσα χωρίς φραστικά λάθη.Ελπίζω εμείς που πολύ αγαπήσαμε την Ελληνική γλώσσα και στην Αρχαία της μορφή,όπως και στη Νέα της μετεξέλιξη, θα προσπαθήσουμε με ζήλο να σας μεταδόσουμε την αγάπη μας αυτή,ώστε να μπορείτε κι εσείς να γράφετε και να ομιλείτε σωστά την ελληνική γλώσσα και να αισθανθείτε ικανοποίηση για τη προσπάθεια σας αυτή.
Μία παλιά πολύ καλή εκπαιδευτικός στο δημοτικό σχολείο συμβούλεύει τα παιδιά που ήταν περισσότερο πρακτικά και δεν μορούσαν να αποστηθίσουν τους κανόνες της γραμματικής,να οδηγηθούν στη γνώση και στη μάθηση της γλώσσας με ένα περισσότερο πρακτικό τρόπο.Να προσέχουν στα κείμενα του αναγνωστικού την ορθογραφία των λέξεων,τότε υπήρχε ακόμα το πολυτονικό,που δυσκόλευε περισσότερο τα πράγματα.Τα παιδιά μάθαιναν από τα κείμενα στο Αναγνωστικό τους τη σωστή ορθογραφία των λέξεων και μεσα από τα κείμενα αυτά μάθαιναν να χρησιμοποιούν πολυ καλά τη γλώσσα στην ομιλία τους.
Όταν υπάρχει θέληση,δεν υπάρχουν δυσκολίες.
Το πρώτο μας μέλημα σήμερα είναι το Μάθημα της Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας,που είναι η εξέλιξη της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας,η οποία δεν ομιλείται ως γλώσσα καθομιλουμένη,ως κύρια γλώσσα της Ελληνικής,περιλαμβάνει όμως πολλά στοιχεία,πολλές λέξεις που προέρχονται από τη παλιά γλώσσα των προγόνων μας. Ανακάλυψαν οι δάσκαλοι τις δυσκολίες των παιδιών κυρίως από το Δημοτικό Σχολείο σε ό.τι αφορά τη γραμματική της Ελληνικής γλώσσας,την οποία,να σημειώσουμε,ότι οι ξένοι θεωρούν ως πολύ δύσκολη γλώσσα με τις διαφορετικές γραφές που διαθέτει σε πολλά από τα φωνήεντα. και η χρήση των διφθόγγων,δυσκολεύει πολύ και τα παιδιά,τα ελληνόπουλα στο δημοτικό σχολείο.Θα βρούμε τις δυσκολίες των μαθητών και πάνω στα μαθήματα αυτά θα δώσουμε έμφαση,έτσι ώστε να κατανοήσουν τα σημεία όπου παρουσιάζονται οι δυσκολίες στους μαθητές,στο δημοτικό και στα μεγαλύτερα παιδιά στο γυμνάσιο και το λύκειο πολλές φορές.Τα παιδιά,που έχουν έφεση στα πρακτικά μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης παρουσιάζουν τις περισσότερες δυσκολίες στη μάθηση της γραμματικής.Φυσικό είναι να μην έχουν κλίση στα γλωσσικά μαθήματα.Δεν είναι όμως φυσικό εμείς οι Ελληνες να μη γνωρίζουμε τη γραμματική της γλώσσας μας και να μην μπορούμε να γράψουμε και να μιλάμε τη γλώσσα χωρίς φραστικά λάθη.Ελπίζω εμείς που πολύ αγαπήσαμε την Ελληνική γλώσσα και στην Αρχαία της μορφή,όπως και στη Νέα της μετεξέλιξη, θα προσπαθήσουμε με ζήλο να σας μεταδόσουμε την αγάπη μας αυτή,ώστε να μπορείτε κι εσείς να γράφετε και να ομιλείτε σωστά την ελληνική γλώσσα και να αισθανθείτε ικανοποίηση για τη προσπάθεια σας αυτή.
Μία παλιά πολύ καλή εκπαιδευτικός στο δημοτικό σχολείο συμβούλεύει τα παιδιά που ήταν περισσότερο πρακτικά και δεν μορούσαν να αποστηθίσουν τους κανόνες της γραμματικής,να οδηγηθούν στη γνώση και στη μάθηση της γλώσσας με ένα περισσότερο πρακτικό τρόπο.Να προσέχουν στα κείμενα του αναγνωστικού την ορθογραφία των λέξεων,τότε υπήρχε ακόμα το πολυτονικό,που δυσκόλευε περισσότερο τα πράγματα.Τα παιδιά μάθαιναν από τα κείμενα στο Αναγνωστικό τους τη σωστή ορθογραφία των λέξεων και μεσα από τα κείμενα αυτά μάθαιναν να χρησιμοποιούν πολυ καλά τη γλώσσα στην ομιλία τους.
Όταν υπάρχει θέληση,δεν υπάρχουν δυσκολίες.
Εμπρός στο επίμαχο θέμα: OΙ ΔΙΦΘΟΓΓΟΙ είναι δύο φωνήεντα μαζί που προφέρονται σε μια συλλαβή μέσα στη λέξη.Οι δίφθογγοι της Ελληνικής γλώσσας είναι οκτώ: οι αι,ει,οι,υι,αυ,ευ,ηυ,ου. Να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και με τη σειρά.
Φθόγγοι και Γράμματα
Τα γράμματα της Ελληνικής γλώσσας είναι 24 από το α(άλφα) μέχρι το ω(ωμέγα).Τα γράμματα είναι το σχήμα,η ζωγραφιά τους.οι φθόγγοι είναι η φωνή τους.Τα γράμματα είναι μεγάλα και μικρά.Τα μεγάλα ονομάζονται Κεφαλαία.Όλα μαζί και τα 24 γράμματα αποτελούν το Αλφάβητο ή Αλφαβήτα.Η Αλφαβήτα με Κεφαλαία γράμματα είναι:A,B,
Γ,Δ,Ε,Ζ,Η,Θ,Ι,Κ,Λ,Μ,Ν,Ξ,Ο,Π,Ρ,Σ,Τ,Υ,Φ,Χ,Ψ,Ω και η φωνή τους:Άλφα,Βήτα,Γάμα,Δέλτα,Έψιλον,Ζήτα,Ήτα,Θήτα,Γιώτα,Κάπα,Λάμδα,Μι,Νι.Ξι.'Όμικρον,Πι,Ρο,Σίγμα Ταυ,Ύψιλον,Φι,Χι,ψι,Ωμέγα.
Τα σημαδάκια στα μικρά γράμματα είναι: α,β,γ,δ,ε,ζ,η,θ,ι,κ,λ,μ,ν,ξ,ο,π,ρ,σ,τ,υ,φ,χ,ψ,ω.Η φωνή τους είναι η ίδια με τα μεγάλα γράμματα.Κάθε γράμμα το ένα δίπλα στο άλλο σχηματίζει τις λέξεις,μεγάλες ή μικρές.
Φθόγγοι και Γράμματα
Τα γράμματα της Ελληνικής γλώσσας είναι 24 από το α(άλφα) μέχρι το ω(ωμέγα).Τα γράμματα είναι το σχήμα,η ζωγραφιά τους.οι φθόγγοι είναι η φωνή τους.Τα γράμματα είναι μεγάλα και μικρά.Τα μεγάλα ονομάζονται Κεφαλαία.Όλα μαζί και τα 24 γράμματα αποτελούν το Αλφάβητο ή Αλφαβήτα.Η Αλφαβήτα με Κεφαλαία γράμματα είναι:A,B,
Γ,Δ,Ε,Ζ,Η,Θ,Ι,Κ,Λ,Μ,Ν,Ξ,Ο,Π,Ρ,Σ,Τ,Υ,Φ,Χ,Ψ,Ω και η φωνή τους:Άλφα,Βήτα,Γάμα,Δέλτα,Έψιλον,Ζήτα,Ήτα,Θήτα,Γιώτα,Κάπα,Λάμδα,Μι,Νι.Ξι.'Όμικρον,Πι,Ρο,Σίγμα Ταυ,Ύψιλον,Φι,Χι,ψι,Ωμέγα.
Τα σημαδάκια στα μικρά γράμματα είναι: α,β,γ,δ,ε,ζ,η,θ,ι,κ,λ,μ,ν,ξ,ο,π,ρ,σ,τ,υ,φ,χ,ψ,ω.Η φωνή τους είναι η ίδια με τα μεγάλα γράμματα.Κάθε γράμμα το ένα δίπλα στο άλλο σχηματίζει τις λέξεις,μεγάλες ή μικρές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου