Το Κυρικάτικο Μυθιστόρημα7
-Καλώς ήλθατε κύριε καθηγητά
-Παιδιά,ευχαριστώ,καλώς σας βρήκα.
-Περάσατε καλά στο στο συνέδριο,κύριε καθηγητά?
-Πολύ καλά,ευχαριστώ,.Εσείς παιδιά πως κατά τη διάρκεια της απουσίας μου.Περάσατε καλά με το δόκτορα Ρ'αμπλιν?
-Πολύ καλά,κύριε καθηγητά.
-Με κάλυψε ο συνάδελφος? Είστε ευχαριστημένοι?
-Ο δόκτορ Ρ'αμπλιν μας υποσχέθηκε,κύριε καθηγητλα,να μας διδάξει τη μέθοδο απομνημόνευσης,ωστόσο επιστρέψατε και τώρα περιμένουμε .εσείς να μας υποδείξετε .
-Δεν υπάρχει μέθοδος παιδιά.Στον καθένα προσωπικά οφείλεται η ικανότητα απομνημόνευσης,παιδιά.Όπως εμείς,έτσι κι εσείς.
-Το ίδιο μας είπε και ο δόκτορ Ράμπλιν.
-Έτσι είναι,παιδιά.Αυτό συμβαίνει ακριβώς και υπόκειται στην δική σας ικανότητα .Σας τόνισε κάτι ιδιαίτερα ο δόκτορ Ράμπλιν?
-Μας προέτρεψε κύριε καθηγητά να μελετήσουμε τα οστά μεθοδικά και κατά ομάδα.Έτσι αυτό θα διευκολύνει την απομνημόνευση.
-Γιατί,παιδιά,βρίσκεστε σε τόση ανησυχία.
-Τρομάξαμε,κύριε καθηγητά.Φοβηθήκαμε πως δε θα μπορέσουμε να τα μάθουμε τόσα πολλά σε αριθμό που είναι.
-Μη φοβόσαστ,τε,παιδιά μου. Μη φοβάστε τόσο πολύ.Θα τα πάρετε κατά ομάδα.Θα ξεκινήσετε από την κορυφή και θα κατεβαίνεται προς τα κάτω στον ανθρώπινο σκελετό και θα σας δώσω αμέσως ένα παράδειγμα,που συγχρόνψς θα αποτελέσει το σημερινό μας μάθημα
Πήρε από τη τσάντα του ο καθηγητής ένα έγχρωμο χάρτη τυλιγμένο σε ρολό..Τον ξετύλιξε και τον τοποθέτησε πάνω στον πίνακα της αίθουσας.
Ω! είπαν όλα τα παιδιά με ενθουσιασμό.
Ο χάρτης παρουσίαζε το κρανίο με την ονομασία των οστών του.'Ο κύριος καθηγητής άρχισε το μάθημα ενώ συγχρόνως έδειχνε με τη βοήθεια ενός εύκαμπτου πλαστικού δείκτη που έβγαλε από τη τσάντα του.....
Τα οστά του κρανίου προστατεύουν το κεφάλι από τις κακώσεις και είναι οκτώ.
-Προσέχετε όλοι εδώ στο χάρτη,,παρακαλώ. Είναι το μετωπικό,το ινιακό,το σφημοειδές,το ηθμοειδές,το κροταφικό και το βρεγματικό,τα οποία είναι διφυή και βρίσκονται το ένα προς τα δεξιά και το άλλο προς τα αριστερά.
Το μετωπιαίο βρίσκεται στη πρόσθια επιφάνεια του κρανίου και σχηματίζει το μέτωπο.
Το ωρεγματικό είναι τα δύο οστά,που βρίσκονται στην άνω και στην πλάγια επιφάνεια του κρανίου.
Το ινιακό βίσκεται στην οπίσθια επιφάνεια του κρανίου.
Το κροταφικό οστό.Τα κροταφικά οστά είναι δύο και βρίσκονται στη πλάγια επιφάνεια του κρανίου.Στο κροταφικό οστό βρίσκεται ο ακουστικός πόρος από όπου ακούμε.
Το σφηνοειδές οστό είναι το οστό που βρίσκεται στη βάση του κρανίου.
Το ηθμοειδές οστό είναι το οστό που βρίσκεται στη κορυφή της κοιλότητας της μύτης.
-Κύριε καθηγητά,πως συνδέονται τα οστά μεταξύ τους.
-Περιμένετε,παιδι μου,θα σας πω αμέσως.Τα οστά του κρανίου συνδέονται μεταξύ τους και τα σημεία της σύνδεσης ονομάζονται ραφές.
Ετσι έχουμε την οβελιαία ραφή
-Οβελιαία?ωιθύρισε η Άννα,κάτι μου θυμίζει.
-Η οβελιαία ραφή συνδέι τα δύο βρεγματικά.
Η στεφανιαία ραφή συνδ'έει τα δύο βρεγματικά οστά με το μετωπιαίο
Η λαμδοειδής ραφή που συνδέει τα δύο βρεγματικά οστά με το ινιακό οστό.
ΟΚ παιδιά?πιστεύω να τα κατανοήσατε επακριβώς.
-Κύριε καθηγητά,ευχαριστούμε πολύ.Ο Χάρτης μας βοήθησε πολύ.
Ο κύριος καθηγητάης κατέβασε το χάρτη από τον πίνακα,τον τ΄ύλιξε βιαστικά,τον έβαλε στη τσάντα του,χαιρέτησε και έφυγε βιαστικά.Προφανώς είχε στο γραφείο του ραντεβού με πελάτε-ασθενείς του.
Μια στιγμή,κύριε καθηγητά.Τι θέλεις,παιδί μου.Τι θέλετε,δεσποινίς Χαρή.
-Κύριε καθηγητά θέλω να σας ρωτήσω για την Ιγμορήτιδα.
-Πολύ σωστή η ερώτηση σου.Όμως δεν συμπεριλαμβάνεται στο σημερινό μας μάθημα.Σε ένα από τα επόμενα μαθήματα θα μιλήσουμε για την ιγμορίτιδα,τη φλεγμονή αυτή των ιγμορείων,που είναι επακόλουθο του κρυολογήματος ή της γρίππηςή τμίας αλλεργικής ρινίτιδας.Θα τα πούμε,μην ανησυχείτε.Σε ένα επόμενο μάθημα.Αουφίντερζεν.
Αουφίντερζεν,κύριε καθηγητά.Σας ευχαριστούμε.
-
-
-Καλώς ήλθατε κύριε καθηγητά
-Παιδιά,ευχαριστώ,καλώς σας βρήκα.
-Περάσατε καλά στο στο συνέδριο,κύριε καθηγητά?
-Πολύ καλά,ευχαριστώ,.Εσείς παιδιά πως κατά τη διάρκεια της απουσίας μου.Περάσατε καλά με το δόκτορα Ρ'αμπλιν?
-Πολύ καλά,κύριε καθηγητά.
-Με κάλυψε ο συνάδελφος? Είστε ευχαριστημένοι?
-Ο δόκτορ Ρ'αμπλιν μας υποσχέθηκε,κύριε καθηγητλα,να μας διδάξει τη μέθοδο απομνημόνευσης,ωστόσο επιστρέψατε και τώρα περιμένουμε .εσείς να μας υποδείξετε .
-Δεν υπάρχει μέθοδος παιδιά.Στον καθένα προσωπικά οφείλεται η ικανότητα απομνημόνευσης,παιδιά.Όπως εμείς,έτσι κι εσείς.
-Το ίδιο μας είπε και ο δόκτορ Ράμπλιν.
-Έτσι είναι,παιδιά.Αυτό συμβαίνει ακριβώς και υπόκειται στην δική σας ικανότητα .Σας τόνισε κάτι ιδιαίτερα ο δόκτορ Ράμπλιν?
-Μας προέτρεψε κύριε καθηγητά να μελετήσουμε τα οστά μεθοδικά και κατά ομάδα.Έτσι αυτό θα διευκολύνει την απομνημόνευση.
-Γιατί,παιδιά,βρίσκεστε σε τόση ανησυχία.
-Τρομάξαμε,κύριε καθηγητά.Φοβηθήκαμε πως δε θα μπορέσουμε να τα μάθουμε τόσα πολλά σε αριθμό που είναι.
-Μη φοβόσαστ,τε,παιδιά μου. Μη φοβάστε τόσο πολύ.Θα τα πάρετε κατά ομάδα.Θα ξεκινήσετε από την κορυφή και θα κατεβαίνεται προς τα κάτω στον ανθρώπινο σκελετό και θα σας δώσω αμέσως ένα παράδειγμα,που συγχρόνψς θα αποτελέσει το σημερινό μας μάθημα
Πήρε από τη τσάντα του ο καθηγητής ένα έγχρωμο χάρτη τυλιγμένο σε ρολό..Τον ξετύλιξε και τον τοποθέτησε πάνω στον πίνακα της αίθουσας.
Ω! είπαν όλα τα παιδιά με ενθουσιασμό.
Ο χάρτης παρουσίαζε το κρανίο με την ονομασία των οστών του.'Ο κύριος καθηγητής άρχισε το μάθημα ενώ συγχρόνως έδειχνε με τη βοήθεια ενός εύκαμπτου πλαστικού δείκτη που έβγαλε από τη τσάντα του.....
Τα οστά του κρανίου προστατεύουν το κεφάλι από τις κακώσεις και είναι οκτώ.
-Προσέχετε όλοι εδώ στο χάρτη,,παρακαλώ. Είναι το μετωπικό,το ινιακό,το σφημοειδές,το ηθμοειδές,το κροταφικό και το βρεγματικό,τα οποία είναι διφυή και βρίσκονται το ένα προς τα δεξιά και το άλλο προς τα αριστερά.
Το μετωπιαίο βρίσκεται στη πρόσθια επιφάνεια του κρανίου και σχηματίζει το μέτωπο.
Το ωρεγματικό είναι τα δύο οστά,που βρίσκονται στην άνω και στην πλάγια επιφάνεια του κρανίου.
Το ινιακό βίσκεται στην οπίσθια επιφάνεια του κρανίου.
Το κροταφικό οστό.Τα κροταφικά οστά είναι δύο και βρίσκονται στη πλάγια επιφάνεια του κρανίου.Στο κροταφικό οστό βρίσκεται ο ακουστικός πόρος από όπου ακούμε.
Το σφηνοειδές οστό είναι το οστό που βρίσκεται στη βάση του κρανίου.
Το ηθμοειδές οστό είναι το οστό που βρίσκεται στη κορυφή της κοιλότητας της μύτης.
-Κύριε καθηγητά,πως συνδέονται τα οστά μεταξύ τους.
-Περιμένετε,παιδι μου,θα σας πω αμέσως.Τα οστά του κρανίου συνδέονται μεταξύ τους και τα σημεία της σύνδεσης ονομάζονται ραφές.
Ετσι έχουμε την οβελιαία ραφή
-Οβελιαία?ωιθύρισε η Άννα,κάτι μου θυμίζει.
-Η οβελιαία ραφή συνδέι τα δύο βρεγματικά.
Η στεφανιαία ραφή συνδ'έει τα δύο βρεγματικά οστά με το μετωπιαίο
Η λαμδοειδής ραφή που συνδέει τα δύο βρεγματικά οστά με το ινιακό οστό.
ΟΚ παιδιά?πιστεύω να τα κατανοήσατε επακριβώς.
-Κύριε καθηγητά,ευχαριστούμε πολύ.Ο Χάρτης μας βοήθησε πολύ.
Ο κύριος καθηγητάης κατέβασε το χάρτη από τον πίνακα,τον τ΄ύλιξε βιαστικά,τον έβαλε στη τσάντα του,χαιρέτησε και έφυγε βιαστικά.Προφανώς είχε στο γραφείο του ραντεβού με πελάτε-ασθενείς του.
Μια στιγμή,κύριε καθηγητά.Τι θέλεις,παιδί μου.Τι θέλετε,δεσποινίς Χαρή.
-Κύριε καθηγητά θέλω να σας ρωτήσω για την Ιγμορήτιδα.
-Πολύ σωστή η ερώτηση σου.Όμως δεν συμπεριλαμβάνεται στο σημερινό μας μάθημα.Σε ένα από τα επόμενα μαθήματα θα μιλήσουμε για την ιγμορίτιδα,τη φλεγμονή αυτή των ιγμορείων,που είναι επακόλουθο του κρυολογήματος ή της γρίππηςή τμίας αλλεργικής ρινίτιδας.Θα τα πούμε,μην ανησυχείτε.Σε ένα επόμενο μάθημα.Αουφίντερζεν.
Αουφίντερζεν,κύριε καθηγητά.Σας ευχαριστούμε.
-
-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου